احزاب مختلف باید به طور مشترک همدیگر را حمایت کنند

0
(0)

احزاب مختلف باید به طور مشترک همدیگر را حمایت کنندخبرگزاری فارس: احزاب مختلف باید به طور مشترک همدیگر را حمایت کنند

عضو کمیته دائمی احزاب آسیایی گفت: معتقدم احزاب مختلف باید به طور مشترک همدیگر را حمایت کنند و کمک های مختلف ایده ای به هم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، محمدرضا سرمدی عضو کمیته دائمی احزاب آسیایی و عضو حزب اسلامی کار عصر امروز (جمعه) در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی گفت: برای رسیدن به توسعه پایدار، باید گروه های مختلف در این زمینه شرکت کنند.
وی افزود: معتقدم احزاب مختلف باید به طور مشترک همدیگر را حمایت کنند و کمک های مختلف ایده ای را به هم داشته باشند.
به باور سرمدی، برای توسعه پایدار محیط زیستی که در کنار موضوعات مختلف قرار گرفته اند باید ایده های متفاوتی در نظر گرفته شوند. احزاب سیاسی نیز باید در آموزش افراد جامعه تلاش زیادی کنند.
وی با بیان اینکه احزاب باید اقتصاد را به یک مسیر هدایت کنند، گفت: هر حزبی برای خود روش خاصی را تعیین کند. یکی از این روش ها این است که هر حزبی باید روش های مختلف خود را مشخص کنند و حوزه های بودجه و درآمدی و خدماتی که قرار است ارائه کند را تعیین کند.
سرمدی معتقد است که توسعه پایدار اقتصادی بخشی لازم است توجه خاصی به افراد جامعه داشته باشد.
وی افزود: توسعه پایدار اجتماعی هم لازم است تا موقعیت های لازم را ایجاد کند. برای مثال ارزش های مردم سالاری در این زمینه از نقش مهمی برخوردار است و بخشی از دولت باید به عنوان بخش قدرتمند در این زمینه راهکارهای مختلفی را برای ایجاد پایداری شهری تعریف کند.
انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)