آغاز انتقال بیماران مزمن از بیمارستان اعصاب و روان اهواز به بهازی

0
(0)



ایسنا/خوزستان رئیس بیمارستان اعصاب و روان سلامت اهواز از آغاز روند تحویل و انتقال بیماران مزمن از بیمارستان به مراکز اجتماعی خوزستان بر اساس مصوبات جلسه مشترک با دادستانی استان خوزستان خبر داد.

این پزشک افزود: پس از نشست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مدیریت بیمارستان بهداشت و سازمان بهزیستی با دادستان دادسرای عمومی و انقلاب استان خوزستان در خصوص انتقال روانپزشکی مزمن بیماران بستری در بیمارستان بهزیستی و جلوگیری از رسوب بیماران مزمن در بیمارستان و بازدید میدانی رئیس اداره نظارت بر دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در بیمارستان سلامت و پس از تکمیل پرونده اینگونه بیماران هفت بیمار در هفته گذشته به مراکز اجتماعی تحویل شدند و این روند تا آخرین بیمار مزمن ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی با بیان اینکه استفاده بهینه و ارائه خدمات تخصصی به بیماران اعصاب و روان در دستور کار قرار دارد، افزود: این اقدام مشترک با هدف فعال سازی و استفاده بهینه از ظرفیت های اعصاب و روان انجام می شود. تخت و روانپزشکی بستری و ارائه خدمات درمانی تخصصی به سایر بیماران مبتلا به بیماری های عصبی و روانی.

رئیس بیمارستان اعصاب و روان سلامت اهواز با اشاره به همکاری دادستانی و سازمان اجتماعی در این زمینه گفت: بیمارستان سلامت با 200 تخت در ابتدای جاده اهواز – اندیمشک به بیماران خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)