آرتتا: دفاع کردن از بازیکنانم واقعاً دشوار است

0
(0)


سرمربی تیم فوتبال آرسنال اعتراف کرد تیمش برابر نیوکاسل اصلا فوتبال خوبی بازی نکرد و باید با این حقیقت کنار بیایند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، تیم‌های نیوکاسل و آرسنال در هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک به مصاف هم رفتند که این دیدار با دو گل به سود میزبان به پایان رسید. به این ترتیب آرسنال با تحمل دومین شکست متوالی، جایگاه چهارمی را از دست داد و به احتمال بسیار زیاد از حضور در لیگ قهرمانان در فصل آینده بازمی‌ماند.

مایکل آرتتا پس از شکست قابل نیوکاسل که باعث شد تیمش تقریبا برای پنجمین فصل متوالی با ناکامی در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا مواجه شود، گفت: آرسنال باید زهر را بخورد.

آرسنال پیش از داربی پنج‌شنبه گذشته شمال لندن مقابل تاتنهام ، یک برد تا کسب رتبه چهار تیم برتر و بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ فاصله داشت. اما شکست ۳ بر صفر مقابل تاتنهام و به دنبال آن باخت مقابل نیوکاسل در سنت جیمز پارک، به این معنی است که آرسنال برای صعود به لیگ قهرمانان نیاز دارد که تیم آنتونیو کونته در مقابل نوریچ سیتی شکست بخورد. 

مایکل آرتتا بعد از این دیدار گفت: امشب باید تمام سمی را که احساس می‌کنیم بخوریم و فردا دوباره حرکت کنیم. این بازی واقعا سخت بود. به طور معمول من این‌جا می‌نشینم و از کاری که انجام داده‌ایم دفاع می کنم، اما نیوکاسل در هر بخش از ابتدا تا انتها صد درصد بهتر از ما بود. پذیرفتن این شکست بسیار سخت است. نیوکاسل شایسته زدن گل‌های بیش‌تر نیز بود. من همیشه از بازیکنانم دفاع خواهم کرد، اما امشب دفاع کردن از بازیکنانم واقعاً دشوار است.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: ما باید هفته آخر برنده شویم و تاتنهام باید ببازد. در فوتبال این اتفاق می‌تواند بیفتد، بنابراین از فردا برای بازی با اورتون آماده می‌شویم. هنوز از نظر ریاضی این امکان وجود دارد به لیگ قهرمانان برسیم. اما ما باید سرمان را پایین بیاندازیم و بپذیریم که این عملکرد به هیچ وجه به استانداردهای لازم برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا نزدیک نیست.

گرانیت ژاکا، هافبک آرسنال نیز در ارزیابی خود از عملکرد آرسنال در دیدار برابر نیوکاسل گفت توپچی‌ها شایسته حضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده نیستند.

ژاکا گفت: مردم همیشه در مورد تیم‌های صدرنشین صحبت می‌کنند. ما تنیس بازی نمی‌کنیم، فوتبال بازی می‌کنیم. اگر کسی برای این فشار آماده نیست، در خانه بماند. شما نمی‌توانید این‌جا بیایید و این‌طور بازی کنید. ما امروز خیلی بد به نظر می‌رسیدیم.  تیم حریف از دقیقه اول تا ۹۶ برتر بود. وقتی این‌طور بازی می‌کنید، لیاقت بازی در لیگ قهرمانان را ندارید.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)