افزایش اعتبارات دفاعی از افتخارات بودجه ۹۷ است

0
(0)

زارع در موافقت با کلیات لایحه بودجه:رحیم زارع

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم زارع نماینده مردم آباده در موافقت با کلیات لایحه بودجه گفت: درآمدهای بودجه شامل فروش نفت، اوراق مشارکت و مالیات است. نمی توان مالیات را افزایش داد چون مردم دچار مشکل خواهند شد فروش نفت نیز افزایش قابل توجهی نیافته است.

نماینده مردم آباده ادامه داد: در اصلاحیه لایحه بودجه بدهی دولت به پیمانکاران را تهاتر کردیم. علاوه بر این با انتشار اوراق مشارکت از پیمانکاران حمایت نمودیم.

وی ادامه داد: درگزارش اولیه کمیسیون تلفیق اجازه انتشار ۴۷ هزار میلیارد اوراق مشارکت دولتی را داده بودیم که دولت در لایحه خود اعلام کرده بود به ۳۸ هزار میلیارد تومان نیاز دارد لذا در اصلاحیه گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه سقف اوراق مشارکت دولتی را به ۳۸ هزار میلیارد کاهش دادیم.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بودجه آموزش و پرورش از ۴۲ هزار میلیارد تومان به ۴۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافت علاوه بر این پرداخت های نقدی در اصلاحیه مجدد ۷ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و به دولت اجازه دادیم تا سقف ۴۱ هزار میلیارد تومان از محل جابجایی ردیف ها برای پرداخت یارانه نقدی استفاده کند.

وی در واکنش به اظهارات میرزایی نکو نماینده دماوند که از افزایش بودجه دفاعی انتقاد کرده بود، گفت: ما افتخار میکنیم امنیت کشورمان نمره ۲۰ دارد و افزایش بودجه دفاعی به میزان دو برابر ازمحل صندوق توسعه ملی نیز از افتخارات ماست.

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)