مدافع رم با ۲۰ میلیون پوند به چلسی پیوست

0
(0)
امرسون پالمری

باشگاه چلسی امرسون پالمری، مدافع چپ تیم فوتبال رم را با قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون پوند به خدمت گرفت.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، در حالی که چلسی به شدت به دنبال جذب یک مدافع و یک مهاجم بود، توانست مدافع برزیلی تیم فوتبال رم یعنی امرسون پالمری را با قراردادی چهار و نیم ساله به ارزش ۲۰ میلیون پوند به خدمت بگیرد.

این دومین خرید زمستانی شاگردان کونته است. آن‌ها پیش‌تر موفق شده بودند با ۱۵ میلیون پوند راس بارکلی را از اورتون به خدمت بگیرند.

چلسی البته قصد داشت ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم را نیز به خدمت بگیرد و مذاکراتی را هم با این باشگاه انجام داد ولی در نهایت موفق به انجام این کار نشد.

امرسون بعد از حضور در چلسی گفت‌: به این جا آمدم چون چلسی یکی از تیم‌های بزرگ جهان با تاریخ بسیار خوبی است. فوتبال انگلیس چیزی است که من از زمانی که ۱۵ ساله بودم آن را دنبال کردم و همیشه برای من جذاب بود. خوشحالم که در حال‌ حاضر فرصت بازی برای تیم چلسی را به دست آورده‌ام.

این مدافع چلسی پیش‌تر برای تیم نوجوانان برزیل بازی کرد. امرسون در آگوست ۲۰۱۵ از سانتوس راهی رم شد. او در این فصل تنها یک بازی برای تیمش انجام داد و آن هم به خاطر مصدومیت پارگی رباط صلیبی در آخرین روزهای فصل گذشته بود که باعث شد او چندان فرصت بازی کردن را پیدا نکند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)