۹۰ درصد منازل مسکونی روستایی بروجرد مقاوم‌سازی شده است

0
(0)

عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: عملیات اجرایی تخریب بافت فرسوده و احداث بال دوم اورژانس امام حسن علیه‌السلام و توسعه‌ فضای درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) آغاز شد.

وی تصریح کرد: با پیگیری مستمر و مساعدت وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و جامعه خیرین سلامت این پروژه به‌عنوان یک پروژه ارزشمند جهت توسعه و ارتقای فضای درمانی بیمارستان امام انجام می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمر انجام شده و زحمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته تاکنون، حدود ۹۰ درصد منازل مسکونی روستایی شهرستان مقاوم‌سازی شده است.

گودرزی اضافه کرد: با افزایش اعتبارات استانی و بازسازی و مقاوم‌سازی ۱۰ درصد باقیمانده بروجرد به شهرستان مقاوم تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: به دنبال سفر یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات کشور به بروجرد در مورخ دوم شهریور ۹۸ مصوبات این سفر شامل اجرای ۱۵ پروژه شهری و ۱۳ پروژه روستایی بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد این پروژه‌ها انجام شده است که این حجم کار در حوزه مخابرات در ۱۰ سال گذشته در شهرستان بروجرد بی‌نظیر است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)