۴۹ درصد جمعیت گلستان جزو دهک کم برخوردار هستند/ فقر پشت چهره سرسبز گلستان پنهان است

0
(0)



ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه 49 درصد جمعیت استان جزو دهک کم برخوردار هستند، گفت: فقر پشت چهره سرسبز استان گلستان پنهان است.

سید علی مهاجر صبح امروز در نشست مشترک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و نمایندگان مجلس با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: فقر پشت چهره سرسبز استان گلستان پنهان شده و این استان با وجود برخورداری از پتانسیل ها و ظرفیت های بالا با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کند.

وی با بیان اینکه 49 درصد جمعیت استان جزو دهک کم برخوردار هستند، یادآور شد: با توجه به شرایط استان بخشی عمده ای از اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان گلستان به بخش زیرساخت استان اختصاص یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه گلستان جزو دو استان کشور است که برای تأمین آب شرب از آب های زیرزمینی استفاده می کند، بیان کرد: تقاضای ما حمایت بیشتر بیمه سلامت از استان گلستان است، گرچه بیمه سلامت تاکنون حمایت خوبی از استان داشته اما انتظار داریم این حمایت ها افزایش یابد.

مهاجر از خدمات اداره کل بیمه سلامت استان گلستان به مردم قدردانی کرد و گفت: دکتر حسینی از مدیران پرکار و پرتلاش در گلستان هستند و تاکنون اقدامات خوبی در حوزه بیمه سلامت داشتند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)