۴عضو هیات اجرایی که در مجامع کمیته ملی المپیک حق رای ندارند

0
(0)


چهار عضو هیات اجرایی از آنجا که دیگر سمت ریاست فدراسیون را برعهده ندارند در مجامع کمیته ملی المپیک هم حق رای نخواهند داشت.

به گزارش ایسنا، تعداد اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که سمت خود را در فدراسیون ها از دست داده اند در حال افزایش است و از سال ۹۷ تاکنون چهار عضو هیات اجرایی دیگر به عنوان رییس فدراسیون فعالیتی ندارند.
این افراد تا پایان دوره چهارسال کمیته ملی المپیک که ۲۵ دی ۱۴۰۰ است همچنان عضو هیات اجرایی باقی خواهند ماند اما در مجامع کمیته ملی المپیک حق رای نخواهند داشت چون دیگر رییس فدراسیون نیستند.
اسامی اعضای هیات اجرایی که دیگر رییس فدراسیون نیستند به شرح زیر است:
*سید عبدی افتخاری: ۶مرداد ۹۹ دوره ریاستش در فدراسیون اسکی به پایان رسید و با وجود کاندیداتوری دوباره در انتخابات، انصراف خود را اعلام کرد.

*مجید کیهانی: ۱۵ شهریور ۹۸ دوره ریاستش در فدراسیون دوومیدانی پایان یافت. یک مرتبه در انتخابات شرکت کرد که رای اعتماد نگرفت  و سپس هم انتخابات باطل شد. او دوباره در انتخابات ثبت نام کرد و این مرتبه تایید صلاحیت نشد.

*مجید شایسته: ۱۹ آبان ۹۷ دوره ریاستش در فدراسیون تنیس تمام شد و بعد از کاندیداتوری دوباره در انتخابات این فدراسیون و برگزار نشدن انتخابات از سوی وزارت ورزش، در ثبت نام مجدد دیگر کاندیدا نشد.

*علیرضا رحیمی: ۱۲ آبان ۹۷ در حالی که ریاست فدراسیون هندبال را بر عهده داشت به دلیل اجرای قانون منع به کار گیری بازنشسته ها مجبور به کناره گیری از سمتش شد.

از میان روسای فدراسیون هایی که عضو هیات اجرایی شدند، محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی و محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا همچنان در سمت خود به عنوان رییس فدراسیون باقی مانده اند.

طبق اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک ترکیب مجمع به شرح زیر است:

هر ایرانی عضو کمیته بین المللی المپیک -شش نفر از قهرمانان فعال یا بازنشسته -روسای فدراسیون ها – اعضای هیات رییسه کمیته ملی المپیک(رییس، نواب رییس، دبیرکل  و خزانه دار) – نماینده داوران و مربیان – وزیر ورزش  و جوانان – پنج نفر از کارشناسان خبره در اموربازی های المپیک -رییس آکادمی ملی المپیک-رییس کمیته ملی پار المپیک- روسای  فدراسیون های  پزشکی ورزشی –  همگامی – ورزش مدارس – دانشگاهی و رییس فدراسیون اسلامی ورزش زنان.دو نماینده باگشاه های فعال در رشته های المپیکی – رییس سازمان ورزش نیروهای مسلح

انتهای پیام 



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)