۱۰۶ فیلم متقاضی سودای سیمرغ شدند

0
(0)

به گزارش ایسنا، به نقل از سیمون سیمونیان، روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر، طی یک ماه ثبت نام فیلم در سامانه جشنواره که تا پایان آبان ماه ادامه داشت، تهیه کنندگان 106 فیلم درخواست شرکت در سودای سیمرغ را ارسال کردند. (مسابقه سینمای ایران) چهل و دومین جشنواره را ثبت کرد.

مدیر دبیرخانه چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به حضور ویژه کارگردانان نخستین دوره در این دوره از جشنواره، گفت: 51 اثر ثبت شده متعلق به کارگردانانی است که برای اولین بار متقاضی حضور در جشنواره هستند. کارگردانان سرشناس

سیمونیان آثار ثبت شده را مطابق آیین نامه دبیرخانه جشنواره اعلام کرد و اظهار داشت: فیلم های دارای شرایط شرکت پس از ارسال نسخه در هیات انتخاب بررسی می شوند.

وی ادامه داد: هیات انتخاب مسابقه ملی انشعابات از ۲۴ آذرماه بررسی فیلم های متقاضی شرکت را آغاز می کند و تا ۲۴ آذر اسامی فیلم های برگزیده برای حضور در بخش مسابقه سینمای ایران چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر را اعلام می کند. .
سیمونیان از صاحبان آثار کاندید خواست حداکثر تا 24 آذرماه نسخه اصلاح شده را طبق زمان بندی اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گزارش بخش بین المللی جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر 12 تا 22 بهمن ماه امسال به دبیری مجتبی امینی برگزار می شود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)