گواردیولا: مقابل برنلی تقریباً بی‌عیب و نقص بودیم/ استرلینگ بازی بعدی جبران می‌کند

0
(0)

گواردیولا: مقابل برنلی تقریباً بی‌عیب و نقص بودیم/ استرلینگ بازی بعدی جبران می‌کند

با وجود از دست دادن پیروزی در فاصله ۸ دقیقه به پایان بازی، سرمربی منچسترسیتی از عملکرد تیمش در شب تساوی خارج از خانه مقابل برنلی دفاع کرد.

پپ گواردیولا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی تساوی یک -یک امشب (شنبه) منچسترسیتی در خانه برنلی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، پپ گواردیولا سرمربی صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها از عملکرد شاگردانش دفاع کرد.

سیتی که با گل دانیلو پیش افتاده بود با گلی که در دقیقه 82 دریافت کرد به تقسیم امتیازات رضایت داد و این اتفاق در حالی رخ داد که این تیم موقعیت‌‌های گلزنی مسلمی را – به خصوص موقعیت دروازه خالی رحیم استرلینگ – از دست داد.

با این وجود گواردیولا در کنفرانس خبری پس از بازی از عملکرد شاگردانش دفاع و آن را قابل قبول توصیف کرد.

او که تیمش در این بازی 20 شوت به سمت چارچوب داشت (در مقابل تنها 8 شوت برنلی) و البته تیر دروازه‌اش هم پیش از دریافت گل تساوی لرزید، بعد از چهارمین بدون برد شاگردان خود در لیگ برتر گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم. در آخرین لحظات یکی پس از دیگری موقعیت‌هایی که برای زدن گل دوم داشتیم را از دست می‌دادیم به خصوص در 10 دقیقه پایانی بازی و وقتی که نتیجه یک بر صفر است هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

گواردیولا ادامه داد: ما خوب بازی کردیم. شاید مردم قبول نداشته باشند اما شیوه بازی‌‌مان فوق‌العاده بود، باید بگویم تقریباً بی‌عیب و نقص بود به خصوص در فاز بازیسازی و دفاع روی توپ‌های بلند و توپ‌های دوم و شجاعتی که در درگیری‌های نفر به نفر نشان دادیم. با این حال ما موقعیت‌های‌مان برای زدن گل‌های بیشتر را هدر می‌دادیم.

سرمربی اسپانیایی سیتی در پایان راجع به موقعیت دروازه خالی که استرلینگ آن را به شیوه‌ای ناشیانه از دست داد هم عنوان کرد: فوتبال همین است و گاهی اوقات از این اتفاقات رخ می‌دهد. بازی بعد او جبران می‌کند و گل می‌زند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)