گلبالیست ها در انتظار برگزاری اردو بعد از وقفه یک ساله

0
(0)


سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیای ژاپن که تیم ملی گلبان مردان با کسب عنوان نایب قهرمانی سهمیه پارالمپیک توکیو را از دست داد این تیم در بلاتکلیفی قرار دارد و همچنان در انتظار برگزاری اردوها هستیم.

مهدی نباتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته بعد از مسابقات قهرمانی آسیا که برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در ژاپن برگزار شد ما نایب قهرمان این رقابت ها شدیم و متاسفانه سهمیه بازیهای پارالمپیک را از دست دادیم. قرار بود سه ماه بعد از این رقابت ها اردوی تیم ملی گلبال مردان برگزار شود که به خاطر شیوع بیماری کرونا کلیه مسابقات و اردوها لغو شد و امکان برگزاری اردو برای تیم ملی گلبال مردان وجود نداشت.

وی گفت: در این مدت سعی کردیم با بازیکنانی که تمایل به انجام تمرین در منزل دارند از طریق فضای مجازی در ارتباط باشیم و با دادن تمرینات بدنسازی آمادگی بدنی بازیکنان را حفظ کنیم تا دچار افت نشوند.

نباتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز با توجه به شرایط کنونی هیچ برنامه ای برای تیم ملی گلبال مردان نداریم و همچنان منتظر هستیم تا ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها را صادر کند تا بتوانیم دوباره این تیم را جمع کنیم.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان اضافه کرد: با توجه به این که در سال آینده بازیهای پاراآسیایی جوانان در بحرین را داریم هدف بر این است تا بتوانیم برنامه ریزی لازم را برای آماده سازی تیم جوانان جهت شرکت در این بازیها را داشته باشیم که البته هنوز شرایط مشخص نیست و کلیه تمرینات تعطیل است. منتظر هستیم تا ببینیم چه زمانی امکان برگزاری اردو برای جوانان را خواهیم داشت تا بهترین نفرات را برای بازیهای پاراآسیایی جوانان آماده کنیم.

وی گفت: تیم ملی گلبال مردان در چند سال گذشته قهرمان آسیا بوده و در جهان نیز ششم هستیم، با این شرایط نمی دانم باز هم بتوانیم قهرمانی خود را تکرار کنیم یا خیر.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل امکانات تیم ملی گلبال مردان از نظر توپ گلبال برطرف شده است یا خیر؟ گفت: به خاطر تحریم ها همچنان با مشکل تجهیزات و امکانات مواجه هستیم و از توپ کافی برای انجام تمرینات برخوردار نیستیم و این مشکل همچنان پابرجاست.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)