گسترش فعالیت گاراژ تپسی در سه استان در سال اول بهره برداری

0
(0)



به گزارش ایسنا، گاراژ تپسی در آبان ماه 1401 با هدف ارائه خدمات به رانندگان در زمینه خرید اینترنتی قطعات و لوازم جانبی خودرو با قیمتی کمتر از بازار راه اندازی شد.

ارائه محصولاتی مانند روغن موتور، چرخ و لاستیک، قطعات یدکی، باتری، بیمه، خدمات تعمیرات و کارواش از جمله خدمات خودرو سرویس برای رانندگان این شرکت می باشد. این در حالی است که بیشترین تقاضا به ترتیب برای لاستیک و روغن موتور است.

امین سامی، معاون رشد شرکت تپسی، درباره یک سالگی گاراژ تپسی گفت: از بدو تاسیس، توجه به سفرا و رفع نیازهای آنها به بخشی جدایی ناپذیر از DNA تپسی تبدیل شده است. تپسی گاراژ یک سال پیش با ایده ارائه خدمات و محصولات مورد نیاز سفیران متولد شد و پس از پذیرش آنها گسترش یافت تا به عنوان یک محصول مستقل به حیات خود ادامه دهد. باعث خوشحالی است که در این مدت کوتاه وب سایت ما حدود 6.5 میلیون بار بازدید شده و بیش از 160 هزار کاربر جذب خدمات گاراژ تپسی در بین سفیران تپسی شده اند.

وی درباره چشم انداز گاراژ تپسی افزود: در حال حاضر در 3 استان تهران، البرز و مشهد در حال ارائه خدمات سفیر هستیم و قطعا این تعداد در سال آینده افزایش چشمگیری خواهد داشت. علاوه بر این، برنامه های زیادی در ارتباط با توسعه محصولات و انواع خدمات در حال توسعه است تا تمامی رانندگان بتوانند در کمترین زمان ممکن از خدمات متنوع ما استفاده کنند.

از آمارهای جالب سال اول فعالیت این شرکت می توان به فروش بیش از 104 هزار لیتر روغن اشاره کرد. همچنین مجموع خرید 49 میلیون تومانی توسط یک راننده و 19 سفارش منحصر به فرد توسط سفیر دیگر این شرکت، سوابق شخصی ثبت شده در سال اول بهره برداری از گاراژ تپسی از نظر مبلغ ریالی و تعداد خدمات دریافتی است. به ترتیب.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)