گریزمان سرانجام ناامیدی خود را تخلیه کرد

0
(0)


هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه فاش کرد که تحت تاثیر تصمیم دیدیه دشان برای تغییر کاپیتان در این تیم قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، لوریس، دروازه بان تاتنهام در ماه ژانویه پس از شکست در فینال جام جهانی به فوتبال ملی خود پایان داد. لوریس 36 ساله بیش از یک دهه کاپیتان فرانسه بود.

پس از اینکه رافائل واران، مدافع میانی منچستریونایتد پس از شکست مقابل آرژانتین در ماه دسامبر کفش‌های خود را برای تیم ملی آویخت، انتظار می‌رفت آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید کاپیتان شود، اما کیلیان امباپه، مهاجم 24 ساله پاری سن ژرمن، پیشنهاد خود را پذیرفته است. پس از گفتگو با دیدیه دشان، سرمربی این تیم.

آنتوان گریزمان که سابقه حضور بیش از امباپه در تیم ملی کشورش را دارد، درباره نارضایتی خود از این تصمیم گفت: هضم آن سخت بود زیرا 32 ساله هستم و انتظار داشتم کاپیتان باشم، اما حتی اگر دیگر نباشم. من جوان هستم، تا آخر کار سخت خواهم کرد.» ادامه می دهم. یک روز و نیم تا دو روز طول کشید تا به این تصمیم فکر کنم. نکته اصلی این است که وقتی به زمین می روم، من کاملا خوشحالم این مهمترین چیز برای من است.

هیچ وقت دوست نداشتم از تیم ملی خداحافظی کنم

وی ادامه داد: هیچ وقت دوست نداشتم به فوتبالم در تیم ملی پایان دهم و از تیم ملی خداحافظی کنم، حتی به ذهنم هم نمی رسید. غیرممکن است من تیم فرانسه را خیلی دوست دارم.

گریزمان در بخشی دیگر از صحبت های خود نیز گفت: در مجموع تا زمانی که مستحق دعوت به تیم باشم در تیم ملی کشورم خواهم بود و دوست دارم به کارم ادامه دهم. هیچ چیز تغییر نخواهد کرد و من رابطه خوبی با کیلیان امباپه دارم.

امباپه که 69 بار برای تیم ملی کشورش بازی کرده است، در فینال جام جهانی هت تریک کرد، اما فرانسه در ضربات پنالتی مغلوب آرژانتین شد تا این فوق ستاره دومین قهرمانی خود در جام جهانی را از دست بدهد.

فرانسه با 9 امتیاز از 3 بازی در صدر جدول گروه خود در مقدماتی یورو 2024 قرار دارد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)