کورتوا: قلب من در مادرید است

0
(0)

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود – دروازه بان بلژیکی چلسی بار دیگر درباره علاقه اش به شهر مادرید صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، تیبو کورتوا که سه سال را در باشگاه اتلتیکو مادرید گذراند و بنا بر گزارش رسانه های اسپانیا مورد توجه رئال مادرید قرار دارد در جدیدترین اظهاراتش عنوان کرده خانواده اش در شهر مادرید زندگی می کنند و این مسئله در آینده فوتبالی اش تاثیرگذار خواهد بود.

کورتوا به Sport Foot Magazine گفته:

دو فرزند من همراه مادرشان در مادرید زندگی می کنند و من مجبورم هر روز با دخترم از طریق اینترنت صحبت کنم. من و فرزندانم دلتنگ یکدیگر هستیم. هر زمان که فرصتی پیش می آید به مادرید می روم چون این شرایط آسان نیست. قلب من در مادرید است و فکر می کنم این قابل درک باشد.

اگر رئال مادرید واقعا به من علاقه داشته باشد، آن وقت باید بگویم که شرایط زندگیم می تواند تعیین کننده باشد. متوجه شایعات هستم اما توجهی به آن ها نمی کنم و روی چلسی تمرکز کردم. رئال در صورت علاقه به من باید با چلسی تماس بگیرد اما این اتفاق تا الان رخ نداده است.

حقیقت این است که یک روز به مادرید باز می گردم چون عاشق این شهر هستم و سه سال شگفت انگیز را در آنجا سپری کردم. من و چلسی توافق کردیم که مذاکرات برای تمدید قرارداد را به ماه فوریه موکول کنیم. من تا سال ۲۰۱۹ قرارداد دارم و عجله ای نیست. مشکلی برای تمدید قرارداد ندارم. از حضور در چلسی خوشحالم و باشگاه در مسیر درستی قرار دارد.

۲۰۳۱

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)