کن، جدال مدعی ها را برد

0
(0)

کن، جدال مدعی ها را برد

شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان؛

کن، جدال مدعی ها را برد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، از صبح امروز (دوشنبه) رقابت‌های هفته سوم و چهارم از دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان (جام خلیج فارس)، با حضور ۱۱ تیم و برگزاری ۱۰ مسابقه به میزبانی فدراسیون تکواندو پیگیری ‌شد. حساس‌ترین بازی امروز بین دو تیم دانشگاه آزاد و لوازم خانگی کن برگزار شد که شاگردان زوار در این مسابقه به پیروزی رسیدند.

دو تیم مدعی عنوان قهرمانی لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد اسلامی، در هفته چهاردهم لیگ‌برتر تکواندو به مصاف هم رفتند که این بازی با حساب ۵ – ۳ به سود کن تمام شد. شاگردا سید نعمت خلیفه با این باخت نحستین شکست خود در لیگ امسال را تجربه کردند.

همچنین در جنجالی‌ترین بازی امروز، شاگردان یوسف کرمی در تیم یاسین پیشرو قم به مصاف قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر(دانشگاه آزاد) رفتند. این مسابقه که با اعتراضات زیاد به نحوه داوری‌ها پیگیری شد با حساب ۵ – ۳ به سود تکواندوکاران دانشگاه تمام شد تا شاگردان نعمت خلیفه با یک پیروزی و یک باخت امروز را به پایان برسانند.

پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، هیات تکواندو استان البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن و هیات تکواندو شمال‌شرق یازده تیم حاضر در این دوره از رقابت‌های لیگ‌برتر تکواندو هستند.

در دیگر بازی‌های امروز نتایج زیر به دست آمد:

* هفته سوم
هیات تکواندو شمال شرق ۶ – ۲ کلینیک بهبد کرج
ملوان نداجا ۲ – ۶ پاس قوامین
هیات تکواندو استان البرز ۵ – ۳ پالایش نفت آبادان
یاسین پیشرو قم ۵ – ۳ تعاونی انقلاب شهریار
لوازم خانگی کن ۵ – ۳ دانشگاه آزاد اسلامی

* هفته چهارم
پالایش نفت آبادان ۱ – ۷ پاس قوامین
تعاونی انقلاب شهریار ۳ – ۵ کلینیک بهبد کرج
یاسین پیشرو قم ۳ – ۵ دانشگاه آزاد اسلامی
هیات تکواندو استان البرز ۱ – ۷ لوازم خانگی کن
شهرداری ورامین ۷ – ۱ هیات تکواندو شمال شرق

بدین ترتیب با پایان مسابقات هفته‌های سیزدهم و چهاردهم، تیم شهرداری ورامین با ۳۹ امتیاز در صدر جدول، تیم‌های لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد نیز به ترتیب با ۳۵ و ۳۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ‌برتر تکواندو قرار گرفتند.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)