کلوپ: نگفتم دوست ندارم سرمربی آلمان شوم اما …

0
(0)


سرمربی تیم فوتبال لیورپول درباره نامزدهای جانشینی یواخیم لوو در تیم ملی فوتبال آلمان صحبت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، با اعلام اتحادیه فوتبال آلمان یواخیم اوو بعد از یورو ۲۰۲۰ از سمت خود کنار گذاشته می شود. به این ترتیب یکی از باسابقه ترین سرمربی های فوتبال جهان در تیم ملی در تابستان پیش رو از سمت خود کنار خواهد رفت و باید دید چه کسی جانشین او در مانشافت می‌شود.

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول درباره این موضوع گفت: من نگفتم که من نمی خواهم سرمربی یک تیم ملی شوم، بلکه من نمی توانم.  این یک تفاوت بزرگ است. اگر کسی را ناامید کردم متاسفم ولی من قرارداد دارم و نمی توانم سرمربی تیم ملی آلمان شوم.

رالف رانگنیک و هانس فلیک دو گزینه اصلی جانشینی یواخیم لوو در تیم ملی آلمان در تابستان هستند.

در همین رابطه کلوپ گفت: من فکر می کنم رالف رانگنیک یک مربی فوق العاده است ، به خصوص برای  فدراسیونی که سالهاست تلاش می کند همه چیز را تغییر دهد. رالف می تواند بسیاری از امور را به خوبی هدایت کند. من فکر می کنم این انتخاب بسیار خوبی است و جانشین خوبی برای لوو خواهد بود. هیچ تردیدی نیست که فلیک نیز گزینه بسیار خوبی برای جانشینی لوو است ولی او از کار کردن در بایرن لذت می برد و دوست دارد در این تیم بماند و آن طور که می دانم قراردادش تا سال ۲۰۲۳ است و بایرن اجازه حضور او در تیم ملی را نمی دهد.

 انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)