کتاب «اوستا علی» در خراسان جنوبی رونمایی شد

0
(0)

این کتاب با حضور رئیس دادگستری شهرستان، بشدار مرکزی، مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امام جمعه موقت و روحانی مسجد فاطمه الزهرا رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب زندگی‌نامه آزاده سرافراز «محمدعلی پردل» از روستای اردکول شهرستان زیرکوه تا زندان موصل عراق را به تصویر می‌کشد.

هم‌چنین زیست بوم منطقه و هویت مردم، بازی‌ها، کشاورزی و تولیدات مردم شهرستان‌های زیرکوه و قاینات در صفحات ابتدایی این کتاب معرفی شده است.

معاون راهبردی امور استان‌های حوزه هنری در این آیین گفت: یکی از کارهای مهم ثبت تاریخ انقلاب از زبان چهره‌های رنج دیده دوران ستمشاهی است، باید این خاطرات در قالب‌های گوناگون برای نسل آینده ثبت و ضبط شود.

میثم مرادی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تکالیفی را برای جوانان درباره توجه به آینده و راهبردهای تحقق تمدن نوین اسلامی بیان کرده‌اند که باید آنها را به عنوان نقشه راه خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: مردم شهرستان زیرکوه همپای انقلاب اسلامی رشد کرده‌اند و نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند.

مرادی با اشاره به ثبت خاطرات آزاده سرافراز محمدعلی پردل گفت: چه بسا اگر این عزیز اقدام به انتشار خاطرات خود نمی‌کرد، خاطرات ایشان برای نسل‌های بعدی بازگو نمی‌شد.

وی اظهار داشت: خاطرات شهدا، جانبازان و آزادگان باید سینه به سینه و نسل به نسل برای آیندگان بازگو شود، چرا که نسل‌های آینده باید بدانند برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب چه جوانانی مقتدرانه در برابر دشمن ایستادند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)