کاوه مدنی بازداشت نشده است/ از پرونده کاووس سید امامی اطلاعی ندارم

0
(0)

کاوه مدنی بازداشت نشده است/ از پرونده کاووس سید امامی اطلاعی ندارم

رییس سازمان حفاظت محیط زیست:

کاوه مدنی بازداشت نشده است/ از پرونده کاووس سید امامی اطلاعی ندارم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «عیسی کلانتری»، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد بازداشت معاون این سازمان به همراه فعالان محیط زیست و مرگ سید امامی گفت: کاوه مدنی بازداشت نشده است و از پرونده کاووس سید امامی نیز اطلاعی ندارم.

وی درباره نصب دوربین ها توسط بازداشت شدگان در مراکز مهم گفت: این دوربین ها برای رصد یوزپلنگ ها هستند و دید آنها بیشتر از ۵۰ متر نیست و حداکثر برد این دوربین ها ۵۰ متر است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این سوال که آیا این سازمان در مورد بازداشتی ها پیگیری نمی کند، بیان کرد: البته ما دنبال این موضوع هستیم و از کانال های ذیربط این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

کلانتری همچنین درپاسخ به این سوال که گفته می شود حیواناتی مانند مارمولک می توانند تشعشعات اتمی را جذب کنند، تصریح کرد: من در این زمینه اطلاعی ندارم و باید متخصصان امر پاسخگو باشند

وی در پاسخ به سوالی در مورد افزایش غلظت آلودگی در اهواز گفت: منشا آلودگی اهواز ریزگردها است، وقتی حق آبه زیست محیطی داده نمی شود، ریزگردهای بالای ۱۰ میکرون که ۱۰۰درصد منشا داخلی دارد تولید می شود. وقتی آب نیست و سال ها حق آبه زیست محیطی داده نمی شود، یعنی تالاب های شما خشک است و رودخانه کارون و دشت ها بدون آب هستند، در استان خوزستان نیز آلودگی هوا ایجاد می شود.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)