کاهش هزینه ها نیز برای اقتصاد بریتانیا خوب نبوده است

0
(0)



به گزارش ایسنا، یک نظرسنجی نشان داد که سرعت کاهش تولید بریتانیا در ماه ژوئن شتاب گرفت و با کاهش فشار قیمت، خوش بینی ها کاهش یافت.

شاخص PMI از 47.1 در ماه می به 46.5 سقوط کرد که پایین ترین سطح امسال و یکی از ضعیف ترین شاخص ها از زمان بحران مالی 2008-2009 بود. این یازدهمین ماه متوالی زیر رشد 50 بود.

راب دابسون از S&P Global گفت: تولیدکنندگان تحت تاثیر شرایط ضعیف بازار داخلی و صادراتی قرار گرفته‌اند و مشتریان به دلیل عدم اطمینان بازار، افزایش رقابت و هزینه‌های بالا تمایل بیشتری به تعهد به هزینه‌ها ندارند.

کارخانه‌ها بیشترین هزینه را برای مواد و انرژی از فوریه 2016 پرداخت کردند و قیمت‌های تولیدکننده برای اولین بار از آوریل 2016 کاهش یافت. آخرین داده‌های رسمی نشان داد که تولید کارخانه‌های بریتانیا 0.9 درصد کمتر از سال قبل در آوریل بوده است که کمترین کاهش سالانه از ژانویه 2022 است.

بر اساس گزارش رویترز، بانک مرکزی انگلیس در حال بررسی شاخص‌های فشار قیمت‌ها است و اعلام کرد برای کنترل تورم در بریتانیا که بالاترین نرخ تورم در میان اقتصادهای پیشرفته بزرگ و ایتالیا در ماه می بود، به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)