ژاورونوک: پاسخ خوبی به حملات نماینده قزاقستان دادیم

0
(0)


دریافت‌کننده قدرتی اهل جمهوری چک تیم والیبال شهداب یزد می‌گوید که این تیم مقابل تاراز نماینده والیبال قزاقستان، نمایش خوبی را از خود نشان داد.

به گزارش ایسنا، تیم والیبال شهداب یزد نماینده والیبال ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ در دور سوم،  از ساعت ۱۹ امروز(دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت) در سالن دوازده هزار نفری مجموعه آزادی به مصاف تیم والیبال تاراز نماینده والیبال قزاقستان رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.

دونووان ژاورونوک، دریافت‌کننده قدرتی اهل جمهوری چک و بازیکن تیم مونزای ایتالیا که برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به تیم شهداب یزد پیوسته است، در خصوص این بازی گفت: سلام به همه! بازی خیلی خوبی داشتیم. در ست اول، دوم و چهارم خیلی خوب ظاهر شدیم و بازی درخشانی کردیم.

او ادامه داد: تیم قزاقستان ما را تحت فشار قرار داد و مهم این بود که ما چه پاسخی خواهیم داد. پاسخ خوبی به حملات نماینده قزاقستان و نمایش خوبی از خود نشان دادیم. به تیم قزاقستان تبریک می‌گویم چراکه تا لحظه آخر جنگیدند و تسلیم نشدند. شهداب موفق شد رده اول گروه ب را به دست آورد و از این‌که به پلی‌آف صعود کرده‌ایم، خوشحالیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)