پیکان و گسترش در اندیشه بازگشت به جمع مدعیان کسب سهمیه

0
(0)
لیگ برتر فوتبال

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران با دو دیدار در روز پنج‌شنبه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی با دو دیدار در روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد که گسترش فولاد و پیکان امیدوار هستند با پیروزی برابر حریفان خود دوباره به جمع تیم‌های مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

گسترش فولاد – مشکی پوشان، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه بنیان‌دیزل

در نخستین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر شاگردان فیروز کریمی برابر تیم انتهای جدولی مشکی‌پوشان قرار خواهند گرفت. گسترش فولاد که هفته گذشته پیروزی برابر نفت را با تساوی عوض کرد، می‌خواهد با جبران این نتیجه و پیروزی برابر شاگردان رضا عنایتی بار دیگر به جمع مدعیان کسب سهمیه بازگردد. شاگردان فیروز کریمی در هشت دیدار اخیر خود تنها یک شکست را تجربه کرده‌اند و می‌خواهند با حفظ این آمار قدم بزرگی را برای تاریخ‌سازی در این تیم تبریزی بردارند.

در سوی دیگر میدان شاگردان رضا عنایتی که پس از نتایج خوب در سه هفته ابتدایی نیم فصل دوم دوباره طعم شکست را چشیدند با تنها ۱۴ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول قرار دارند و حتی در صورت پیروزی برابر گسترش فولاد نیز نمی‌توانند در جدول صعودی داشته باشند.

نفت تهران – پیکان، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی

نبرد دو تیم کم هوادار تهرانی در حالی بازی دوم هفته بیست و دوم را رقم خواهند زد که دو تیم شرایط متفاوتی را سپری می‌کنند. جلالی که هفته گذشته در خانه مغلوب پرسپولیس شد، هفته‌ها است که نتوانسته رنگ پیروزی را ببیند و به خاطر این نتایج از رتبه سوم به جایگاه هشتم نزول پیدا کرده است.

در سوی دیگر میدان نفتی قرار دارد که پس از مدت‌ها در لیگ هفدهم رنگ آرامش به خود دیده است. آن‌ها در چهار بازی آخر خود شکستی نداشتند و هومن افاضلی توانسته هشت امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را به دست آورد. نفتی‌ها می‌توانند در صورت پیروزی برابر پیکان، حتی تا جایگاه دهم نیز بالا بیایند.

برنامه کامل بازی‌ها به این شرح است:

پنجشنبه، ۱۲ بهمن

گسترش فولاد – سیاه جامگان، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه بنیان دیزل

نفت تهران – پیکان، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی

جمعه، ۱۳ بهمن

سپیدرود رشت – استقلال خوزستان، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه سردار جنگل

پدیده – تراکتورسازی، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه امام رضا (ع)

پرسپولیس – سپاهان ساعت ۱۵:۵۰، ورزشگاه آزادی

پارس جنوبی – سایپا، ساعت ۱۷:۱۵، ورزشگاه تختی جم

شنبه، ۱۴ بهمن

فولاد – صنعت نفت، ساعت ۱۵، غدیر اهواز

یکشنبه، ۱۵ بهمن

ذوب‌آهن – استقلال، ساعت ۱۷، ورزشگاه فولاد شهر

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)