پیروزی مردم غزه به زودی فرا خواهد رسید

0
(0)

سرتیپ معتبه فدا شمگاه شامگاه (دوشنبه 8 آبان ماه) در جلسه شورای اداری تیرانا و کرون اظهار داشت: مقاومت مردم غزه در برابر اسرائیل مرهون فرهنگ مقاومت است که نشات گرفته از انقلاب اسلامی است. و در بین جوامع اسلامی نهادینه شده است.

وی افزود: این فرهنگ مقاومت و سازش ناپذیری ملت های مظلوم جهان را نجات می دهد و به زودی فلسطین اشغالی آزاد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به قدرت دروغین غرب، اظهار کرد: از ترس دولت ها پیشروی می کنند وگرنه توان مقابله با ملت ها را ندارند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران درس مقاومت و مقاومت را که از مکتب عاشورا گرفته شده بود به جهانیان رساند و دشمن نیز از این تبلیغات آسیب دید.

به گفته فدا، رشد علمی و جهش انقلابی در عرصه‌های مختلف با فرهنگ ناب مقاومت، مقاومت، استقلال و سازش که کشورهای ستمدیده از آن الگوبرداری کردند، ایجاد شد.

وی تفکر بسیجی را راهبردی برای تعمیق ارزش‌ها و رفع نیازها می‌داند و می‌گوید: روحیه بسیجی خستگی‌ناپذیر و در مال‌های دنیوی است.

فرمانده صاحب الزمان(عج) استان اصفهان استفاده از تفکر بسیجی را فرصتی برای حل مشکلات بیان کرد و گفت: گروه های جهادی همفکر در حال حل مشکلات بودند و همزمان با هفته بسیج برنامه های آنها افتتاح می شود.

وی رونمایی از طرح های محرومیت زدایی، توزیع 313 نوبت جهیزیه، مسابقات فرهنگی ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و اجتماع باشکوه بسیجیان را از جمله نکات مهم هفته بسیج اعلام کرد.

به گزارش فدا، طرح توزیع جهیزیه خانواده های نیازمند از تیرانا و کرون آغاز و آغاز نمادین آن در این منطقه انجام می شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)