پیدا کردن بازیکن خوب بسیار سخت شده است

0
(0)


ایسنا/فارس سرمربی جدید تیم امید باشگاه برق شیراز وعده تغییر و تحول اساسی در نحوه گزینش بازیکنان را به هواداران این تیم داد و در عین حال یافتن بازیکن خوب را دشوار دانست.

از هفته نخست مردادماه، تیم امید باشگاه برق شیراز با سرمربی جدید کار خود را آغاز کرد.

هادی ایمانی  مدافع و کاپیتان سابق تیم برق شیراز که چندین سال در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت، حالا پس از سال ها دوری به عنوان مسئول فنی یکی از مهمترین بخش ها به تیم سابق خود بازگشته و به گفته خود، می خواهد حق را به حق دار بدهد.

سرمربی جدید تیم امید برق شیراز در این ارتباط به ایسنا گفت: از روز پنجم مردادماه تست گیری را آغاز کردیم و بیش از ۱۶۰ نفر در این تست شرکت کردند و در نهایت ۲۵ تا ۳۰ نفر را انتخاب کردیم.

ایمانی در پاسخ به این سوال که کیفیت نفرات تا چه میزان توانسته رضایتش را جلب کند، گفت : من نمی دانم در این سال ها چه اتفاقی افتاده که پیدا کردن بازیکن خوب این قدر سخت شده است. زمانی که ما بازی می کردیم باید خودمان را به آب و آتش می زدیم تا بلکه بتوانیم جایی در تیم بزرگ برق برای خودمان پیدا کنیم، چون بازیکنان با کیفیت زیادی وجود داشتند. اما حالا برعکس شده، باید ده تا چشم داشته باشی بلکه یک بازیکن خوب پیدا کنی. زمان ما مربیان برای اینکه یک نفر را از لیست خط بزنند مشکل داشتند.

وی گفت : بهرحال ما کارمان را جلو می بریم و منتظر می مانیم تا نفرات دیگری هم خودشان را به ما معرفی کنند. بچه هایی که در تست شرکت کردند بیشتر اهل شیراز بودند و از شهرستان ها کمتر بازیکن داشتیم. فعلا دیگر برنامه ای برای تست گرفتن به صورت گروهی نداریم اما هر کسی که بیاید و بخواهد خودش را نشان بدهد، ما آماده هستیم. می خواهیم حق را به حق دار بدهیم و دوست نداریم روند گذشته که پول حرف اول را می زد تکرار شود.

هادی ایمانی افزود : در تست گیری هفته گذشته به هر بازیکن حداقل ۶۰ یا ۷۰ دقیقه میدان دادیم و گفتیم در هر پستی که خودشان می پسندند بازی کنند. بهرحال خود ما فوتبال بازی کرده ایم و می دانیم فوتبال متعلق به قشر ضعیف است.  در چندسال اخیر کسانی وارد این فوتبال شده اند که پول را ملاک اصلی قرار داده اند اما باید این رویه تغییر کند. اگر بازیکنی هم به ما سفارش شود، می گوییم بیاید و در تست ها شرکت کند و اگر شرایط مناسبی داشت با او قرارداد می بندیم. این وضعیتی که از پدر بازیکن پول گرفته می شد، باید برچیده شود و امیدوار هستیم بتوانیم نهال یک باشگاه پاک را دوباره بنشانیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)