پیام امیرعبداللهیان به دریادلان ارتش

0
(0)

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام تبریک حسین امیرعبداللهیان به مناسبت موفقیت غرورانگیز ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیمودن دور دنیا به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم یا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطارِ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ فَانْفُذُوا لا تَنْفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطانٍ «الرحمن -33»

“ای گروه جنّ و انس! اگر می‌توانید از مرزهای آسمان‌ها و زمین نفوذ کنید، نفوذ کنید. هرگز نمی‌توانید مگر به واسطه قدرتی فوق العاده.”

عملیات‌ موفقیت‌آمیز و مقتدرانه ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیمودن دور دنیا، با ناوشکن تمام ایرانی ِدنا و ناوبندر مُکران، افتخاری کم نظیر و راهبردی در راستای تحقق توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بهره‌برداری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های عظیم دریا در اقتدار دفاعی کشور و تقویت دیپلماسی دفاعی و احیای قدرت دریایی ایران عزیز است.

این موفقیت غرورانگیز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران، قوای مسلح فداکار و غیور بویژه نیروی دریایی و فرماندهی و پرسنل ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم.

فرزندان برومند ایران مقتدر بار دیگر دیرینگی و قدمت تاریخی حضور ایرانیان در دریانوردی و در پهنه آبهای بین‌المللی در گذشته را که باعث انتقال فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی به مناطق دیگر دنیا شد، به رُخ جهانیان کشیدند و ضمن ابلاغ پیام صلح و دوستی مردم نجیب و سرافراز ایران به کشورها و ملت‌های جهان، آمادگی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران برای مراودات دوستانه چندجانبه با کشورهای مختلف را اعلام‌ کردند.

عملیات ۳۶۰ دریادلان غیرتمند ارتش جمهوری اسلامی ایران با ناوشکنی ساخت ایران و انجام دریانوردی های طولانی و حرفه‌ای و عبور از دریاها، اقیانوسها و تنگه‌های بین‌المللی، هم‌ترازی اقتدار و توان دریایی ایران عزیز با قدرت‌های جهانی را در آب‌های آزاد جهان به نمایش گذاشت و شعار “ما می توانیم” را در میدانی جهانی متجلی ساخت.

اینجانب و همرزمان شما در دستگاه دیپلماسی به این موفقیت تاریخی می بالیم و توفیق و سرفرازی همه فرزندان غیور ایران اسلامی در نیروهای مسلح به خصوص دریادلان عزیز را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

حسین امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)