پروژه‌های فنی شبکه شما در دهه فجر افتتاح شد

0
(0)

پروژه‌های فنی شبکه شما در دهه فجر افتتاح شدخبرگزاری فارس: پروژه‌های فنی شبکه شما در دهه فجر افتتاح شد

معاونان امور استان‌ها و توسعه و فناوری رسانه ملی ضمن بازدید، در مراسمی پروژه‌های فنی شبکه شما را افتتاح کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دارابی در ابتدای این مراسم پروژه های فنی را از دستاورد های مهم شبکه در حوزه فنی بر شمرد و گفت: همه این فعالیت ها پس از راه اندازی مجدد شبکه تحقق یافته است.
وی به ثمر رسیدن پروژه های فنی در محدودیت های مالی سازمان را حاصل همت جهادی همکاران ، معاونت توسعه و فناوری رسانه برشمرد.
معاون امور استان ها افزود: با توجه به رویکرد شبکه در کیفی سازی برنامه ها در دوره جدید که البته بر اساس نظر سنجی ها سیر صعودی افزایش مخاطبین را در پی داشته است ؛ امیدواریم با تکمیل فرایند توسعه زیر ساخت های جدید فنی ، در آینده ی نزدیک به سوی HD شدن شبکه یا ارتقاء کیفیت تصویر گام برداریم و با حمایت بیش از پیش معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان سایر پروژه های فنی در دست اقدام از جمله تامین و تجهیز واحد سیار تلویزیونی و اختصاص استودیو تولید نیز محقق گردد.
معاون توسعه و فناوری رسانه ملی نیز اعلام کرد: این پروژه‌ها شامل بازسازی و توسعه ساختمانی و نوسازی تجهیزات فنی رژی پخش، جایگزینی دوربین های جدید HD در استودیو «پخش» ، خرید و نصب دوربین های جدید HD در استودیو «خانه شما» با قابلیت برقراری ارتباط مستقیم رژی است که عملا وابستگی به واحد سیار در این بخش را مرتفع کرد.
علیدادی در ادامه گفت: نصب و راه‌اندازی نخستین لینک پرسرعت رادیویی سازمان با هدف جابجایی مدیا درحداقل زمان ، تجهیز و راه اندازی استودیوهای «صدا» و «تولید» در ساختمان شبکه ، نوسازی باکس های تدوین ، اصلاح و بازنگری چرخه مدیا و آرشیو، نصب و راه اندازی استوریج جدید از جمله دستاورد های دیگر در بخش تولید و فنی شبکه شما است که با پشتیبانی حوزه فنی سازمان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
در ادامه این مراسم مجریان و تهیه کنندگان برنامه های متعدد شبکه شما طی سخنانی کوتاه به معرفی ویژگی های برنامه های خود و موفقیت های شبکه شما در جذب مخاطبان پرداختند.
در پایان مراسم نیز مدیران و برنامه سازان شبکه شما با اهداء لوحی از تلاش های دکتر علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی قدردانی کردند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)