پرسپولیس ایران-نسف قارشی ازبکستان؛ جهنم آزادی در انتظار پرندگان هما

0
(0)

پرسپولیس ایران-نسف قارشی ازبکستان؛ جهنم آزادی در انتظار پرندگان هما

هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس ایران-نسف قارشی ازبکستان؛ جهنم آزادی در انتظار پرندگان هما

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران که فصل گذشته توانست به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد و به جمع چهار تیم پایانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، از فردا کار خود را در فصل جدید این مسابقات مهم آغاز خواهد کرد.

در گروه C پرسپولیس از ساعت 17:15 در تهران به مصاف نسف قارشی ازبکستان می‌رود. پرسپولیس در لیگ برتر شرایط خوبی دارد و با 16 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم صدرنشین است. آن‌ها که با درخشش علی علیپور در خط حمله روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند در آخرین دیدارشان در لیگ برتر موفق شدند با سه گل از سد صنعت نفت آبادان عبور کنند تا انتقام حذف شدن از جام‌حذفی را هم از این تیم گرفته باشند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با اینکه از نقل و انتقالات نیم فصل محروم بوده اما با توجه به بازیکنانی که در ابتدای فصل جذب کرده مشکلی از لحاظ مهره ندارد. در این دیدار ایگور پانادیچ دستیار برانکو ایوانکوویچ از نشستن روی نیمکت پرسپولیس محروم است.

حریف پرسپولیس در نخستین دیدار لیگ قهرمانان آسیا، یعنی نسف قارشی ملقب به پردنگان هما با پیروزی در بازی پلی‌آف توانست پا به رقابت‌ها بگذارد. آن‌ها با برد قاطع 5 بر یک مقابل الفیصلی اردن توانستند به مرحله گروهی برسند. نسف قارشی در پایان لیگ برتر ازبکستان با 62 امتیاز و پایین‌تر از لوکوموتیو تاشکند در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در حال حاضر تیم‌های ازبکستان در تعطیلات پیش فصل به سر می‌برند. هدایت تیم در اختیار رزیکل بردیف است و از بازیکنان این تیم می‌توان به حسنوف بازیکن ملی‌پوش و باتجربه‌ اشاره کرد. این دیدار را داورانی از کشور کره‌جنوبی قضاوت می‌کنند. در دیگر دیدار این گروه الوصل امارات از ساعت 18:45 میزبان السد قطر است.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)