پدر شهیدان «جامکلو» درگذشت

0
(0)

کمندعلی جامکلو، پدر گرانقدر شهیدان تقی و ابوالفضل جامکلو دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، شهید تقی جامکلو دهم شهریور ۱۳۴۰، در روستای رحیم‌آباد از توابع شهرستان بوئین‌زهرا به دنیا آمد، پدرش کمندعلی کشاورز بود و مادرش مرضیه نام داشت. این شهید گرانقدر که تا پایان دوره ابتدایی درس خواند، سال ۱۳۶۱ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد.

شهید تقی جامکلو به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت، هفتم اسفند ۱۳۶۲ در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید، پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۷۶ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید ابوالفضل جامکلو اول بهمن ۱۳۴۳ در روستای رحیم‌آباد از توابع شهرستان بوئین‌زهرا به دنیا آمد و تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. این شهید گرانقدر از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و بیست و ششم بهمن ۱۳۶۴ در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به سینه و صورت، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

شهید ابوالفضل جامکلو در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «… پدر، مادر، برادران و خواهران! سعی کنید همیشه در خط انقلاب باشید تا سعادتمند شوید. از این‌که من به جبهه آمده‌ام، ناراحت نباشید که در اسلام همه با هم برابر و برادر هستند. بیایید به جای دلسوزی بی‌جا و گریه‌کردن، بیشتر برای انقلاب زحمت بکشید. این را هم باید بدانیم که کسی که پیروزی می‌خواهد، باید شهید بدهد.»

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)