پایان لیگ برتر هندبال تا آخر بهمن

0
(0)


رییس کمیته مسابقات هندبال می‌گوید دور پایانی لیگ برتر هندبال مردان ۲۳ بهمن آغاز می‌شود و اواخر بهمن به ایستگاه پایانی خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، به دلیل شیوع کرونا مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان امسال به صورت متمرکز از مهرماه استارت خورد. در بخش زنان ۸ تیم و در بخش مردان ۱۲ تیم حضور داشتند. مرحله پایانی مسابقات مردان از ۲۳ بهمن به میزبانی تهران و مسابقات زنان از اول اسفند در تهران انجام می‌شود تا مسابقات لیگ هندبال قبل از پایان سال به اتمام برسد.

مراد کرمی در گفت و گو با ایسنا در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: تصمیم گرفته شده که مسابقات قبل از پایان سال تمام شود. با تیم‌ها هماهنگی انجام و صورت جلسه هم شده است. برنامه‌ریزی کردیم که دور آخر مسابقات لیگ مردان از ۲۳ بهمن در تهران آغاز شود.

کرمی در ادامه گفت: از لیگ برتر بانوان هم تنها یک مرحله باقی مانده که چهار تیم بالای هر دو گروه از اوایل اسفند در تهران باید برای کسب عنوان اول تا چهارم مسابقه دهند.

او درباره ۳ مسابقه فشرده و پشت سر هم برای تیم مس کرمان گفت: محدودیت زمانی داشتیم‌. این موضوع صورت جلسه شده بود و تیم‌ها امضا کرده بودند. از طرفی هم قرار است مسابقات تا اواخر بهمن تمام شود بنابراین دیگر زمانی برای انجام مسابقه معوقه نبود.
انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)