پاک فطرت: سازمان ملل متحد بهتر است منحل شود

0
(0)

علیرضا پاک فطرت در گفت وگو با ایسنا، بر لزوم توقف نسل کشی مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد و اظهار کرد: آنچه امروز شاهد آن هستیم در تاریخ نه در جنگ جهانی اول و نه در جنگ جهانی دوم دیده نشده است. جنگ اینطور نبود که در روز روشن بیایند جلوی چشم همه دنیا و زنان و بچه های مردم را بکشند بدون اینکه این مردم وسیله ای برای دفاع از خود داشته باشند، یک هواپیمای جنگی بر فراز آنها و خانه هایشان، عبادتگاه ها پرواز کند. و اماکن معالجه با راکت بمباران شد.

وی در ادامه گفت: این جنایت نشان می دهد که دنیا جنگل است حتی قانون جنگل هم نیست. به نظر من اگر قرار است سازمان ملل از این طریق حقوق مردم را حفظ کند، بهتر است که منحل شود. باید یک سازمان ملل متحد مدرن وجود داشته باشد که دولت ها در آن نقش داشته باشند و آن را بپذیرند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تاریخ ثابت کرده است که ارتش ها ناجوانمردانه می کشند، از زمان اسکندر که زنان و کودکان را با شمشیر می کشد تا امروز که بمب های اسرائیل و آمریکا بر سر زنان و کودکان بی گناه می ریزد. این ارتش ها ترسو و بی ثبات هستند.

نماینده مردم شیراز در شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این ارتش ها باید به خود بیایند، فکر نکنید امروز حمله می کنند و پیروز می شوند، بلکه در آینده حمله می کنند.

پاک فطرت در پایان گفت: حیف است در قرن بیست و یکم که می گویند قرن تکنولوژی، بشریت و دهکده جهانی است، چنین جنایتی صورت گرفته و صدای هیچ یک از ابرقدرت ها به گوش نمی رسد. . جای تاسف بیشتر اینه که عرب ها اینجوری دین و زبان خودشونو میکشن و هیچ عکس العملی نشون نمیدن.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)