پاسخ صباغیان به رئیس سازمان اداری در مورد تعطیلات

0
(0)

به گزارش ایسنا، محمدرضا صباغیان در تذکر و تذکری در جلسه علنی امروز شورای اسلامی با استناد به اصل 67 قانون اساسی و ماده 22 آیین نامه داخلی، اظهار کرد: اخیراً رئیس سازمان امور استخدامی کشور مصاحبه ای مبنی بر اینکه دولت اختیار تعیین تکالیف تعطیلات را دارد و بنابراین احتمالاً به جای پنجشنبه، شنبه تعطیل خواهد بود. از نظر منابع تجاری و اقتصادی استدلال می کنند، اما تغییر تعطیلی آخر هفته کشور بدون مجوز شورای اسلامی مطرح نیست.

و افزود: از طرفی اعیاد کشور ما باید بر اساس اعتقادات و آیین های ما باشد. چرا اینقدر ضعف نشان می دهیم؟ یک و نیم میلیارد مسلمان در جهان وجود دارد، باید بگوییم که تعطیلات آنها باید مانند ما باشد.

نماینده بافق و مهریز گفت: اگر تعطیلی روز پنجشنبه به شنبه موکول شود، روز جمعه را یک روز به یکشنبه موکول می کنند و برای نماز جمعه نسخه می کنند.

این نماینده شورای اسلامی در خاتمه گفت: تغییر ایام استراحت در تعطیلات باید مصوبه شورای اسلامی باشد و اینکه تعطیلات خود را مانند برخی از آداب و رسوم دیگر نکنیم، باید آنها را مانند خودمان کنیم، این مهم است. در این موضوع و اعتقاد رئیس شورای اسلامی که نظر خود را اعلام کنند تا حداقل جلوی کارشان گرفته شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)