ویسی: برای خراب کردن نیامده‌ام، برای آبادان کردن آمده‌ام

0
(0)


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برنامه ما فقط بردن است و نوع بازی‌مان مهم نیست.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی فردا دوشنبه تیمش برابر ملوان، اظهارکرد: از تمام کسانی که پیش از من برای نفت آبادان زحمت کشیدند اما به هر دلیلی موفقیت حاصل نشد، تشکر می‌کنم. باتوجه به شرایط جدولی‌مان که بسیار سخت و ویژه است باید سخت تلاش و ویژه فکر کنیم و تمام هم و غم‌مان روی تک تک بازی‌ها باشد.

بیشتر بخوانید

  • ویسی سرمربی نفت آبادان شد

بازیکنان نفت برای کسب سه امتیاز هم قسم شده‌اند

وی ادامه داد: بازی با ملوان بسیار مهم و حیاتی است و بازیکنان این مهم را درک کرده‌اند و هم قسم شده‌اند تا فردا سه امتیاز در آبادان بماند و خون تازه‌ای در رگ نفت جریان پیدا کند و به آینده امیدوار باشیم و در سال جدید با توان، هم‌فکری بهتر و همبستگی خیلی بالاتر سهمیه خوزستان و آبادان را حفظ کنیم.

اگر نتیجه نگرفتم، نمی‌گویم دیر آمده بودم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمام تیم‌ها و بازیکنان را رصد می کنیم و فوتبال آبادان و خوزستان را می‌شناسیم. آگاهانه به آبادان آمدم و اگر خدای ناکرده صدم درصد تیم نتیجه نگرفت، مربی نیستم که بگویم دیر آمدم و تیم را من نبستم. در هشت بازی تمام وجودمان را می‌گذاریم و این جا هستم که کمک کنم و شناخت خوبی از بازیکنان دارم.

نمی‌خواهم فاجعه ادامه پیدا کند

وی عنوان کرد: من به گذشته برنمی‌گردم و نمی‌گویم کجای کار ایراد داشته‌ایم. این که تاکنون در آبادان برد نداشته‌ایم فاجعه است و اگر با من هم نبریم فاجعه‌تر است. امیدوارم فردا یک روز خیلی خوب و فوتبالی برای نفت و بعد هم برای مردم خوزستان باشد. نمی‌خواهم این فاجعه ادامه پیدا کند و تمام وجومان را می‌گذاریم تا سه امتیاز را کسب کنیم. خوزستان می‌تواند بیش از سه تیم در لیگ برتر داشته باشد.

جان می‌دهیم تا سه امتیاز را بگیریم

ویسی گفت: برنامه ما فقط بردن است و نوع بازی‌مان مهم نیست و باید در آبادان ببریم. جان می‌دهیم و غیرت می‌گذاریم تا سه امتیاز را بگیریم. بازی خوب نمی‌خواهیم و باید امتیاز بگیریم تا بتوانیم در لیگ‌برتر بمانیم.

برای خراب کردن نیامده‌ام

وی درباره اخباری مبنی بر این که آیا علی فریدون، بازیکن دورگه نفت را کنار گذاشته است؟ عنوان کرد: خیر، پیش از این که من بیایم گویا باشگاه او را پیش از بازی با مس رفسنجان محروم کرده بود و جریمه شد و دو روز است که با ما تمرین می‌کند. من برای خراب کردن نیامده‌ام و برای آبادان کردن آمده‌ام. برای اخراج کردن نیامده‌ام و حتی یک نفر را هم با خودم نیاوردم و با همان تیم قبلی ادامه می دهیم.

اگر بازیکن خارجی از داخلی بهتر نباشد، خیانت است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا از فریدون رضایت دارد؟ گفت: من هنوز چیز خاصی از او ندیده‌ام. بازیکنان خارجی وقتی جذب می‌شوند باید از بازیکنان داخلی و استان‌مان بهتر باشند و اگر به این صورت نباشد خیانت است و داستان‌هایی می شود که مطرح کردن آن در این وضعیت خوب نیست. به هیچ چیزی جز بردن فکر نمی‌کنیم و اشتباهات گذشته به ما مربوط نیست و باید همه چیز را درست کنیم. لیگ برای ما از فردا شروع می‌شود. صددرصد تلاش می‌کنیم تا نفت در لیگ بماند. تمام وقت و تجربیاتم را برای آبادان خرج می‌کنم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)