همراهی 15 استان با هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

0
(0)

همراهی 15 استان با هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجرخبرگزاری فارس: همراهی 15 استان با هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر

مدیر امور استان‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس فجر از همراهی 15 استان با هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، علی‌اصغر زیلایی، مدیر امور استان‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس فجر درباره روند برگزاری جشنواره‌های استانی هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر گفت: تاکنون از میان ١۵ استان حاضر در هفتمین جشنواره مد و لباس فجر، برخی از آن‌ها به برپایی جشنواره‌های استانی اقدام کرده‌اند و برخی دیگر همزمان با جشنواره در تهران برگزار خواهند شد.

مدیر امور استان‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره سطح کیفی آثار جشنواره‌های استانی در سال جاری اظهار داشت: خوشبختانه امسال با فعالیت چشمگیر و مؤثری از سوی کارگروه‌های استانی حوزه مد و لباس روبرو بودیم و هرسال شاهد مشارکت بیشتر فعالان و طراحان نیز هستیم.

زیلایی با اشاره به اینکه بنا بر تصمیم‌های شورای سیاست‌گذاری جشنواره مد و لباس کشور، چند بخش جشنواره به‌صورت غیرمتمرکز برگزار می‌شوند اظهار داشت: امسال در هفتمین دوره جشنواره مد و لباس فجر، بخش اقوام و استان‌ها به‌صورت مستقل در استان‌های معین‌شده برگزار خواهد شد. سال 91 در کل کشور 4 جشنواره مد و لباس به‌صورت غیرمتمرکز برگزار شد که این تعداد در سال 93 به 8 جشنواره در سال‌های 94 و 95 به ترتیب به 19 و 20 عدد رسید. امسال هم با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، جشنواره استانی در 15 استان کشور به‌طور همزمان با مرکز برگزار خواهد شد.

مدیر امور استان‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تصریح کرد: 7 استان کشور هم از ابتدای سال 96، جشنواره مد و لباس برگزار کرده‌اند که این آمارها نشان می‌دهد ما یک سیر صعودی را طی کرده‌ایم.

وی تأکید کرد: نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های استانی حوزه مد و لباس دارای شماره و ترتیب استانی و شماره و ترتیب کشوری است و استان‌هایی هستند که 4 دوره جشنواره مد و لباس استانی را برگزار کرده‌اند. استان‌های مرکزی، گلستان، ایلام و خراسان جنوبی جزو استان‌های پیشرو درزمینهٔ برگزاری جشنواره‌های استانی هستند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه 96 همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان در فرصت باقیمانده و تمام ایام هفته می‌توانند با مراجعه به سایت iranmode.com و یا حضور در دبیرخانه جشنواره، ثبت‌نام خود را در بخش‌های مختلف انجام دهند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)