همایش تخصصی خانواده بانشاط در گرگان

0
(0)

جابر جلالی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه خانواده رکن‌ شاخص و بنیادین جامعه اسلامی است، اظهار کرد: ما نقش خانواده را در تربیت صحیح دانش آموزان یک نقش اساسی و کاملا مهم در کنار مدرسه می دانیم.

وی با بیان اینکه بدون شک نباید خانه و مدرسه را جدای از هم تعریف کرد، افزود: اجرای یک سیاست درست و مشخص تربیتی در خانواده و مدرسه و فهم درست از باید و نبایدهای رفتاری مولفه ای است که می تواند به تحقق اهداف عالی جامعه اسلامی در مسیر تربیت نیروی طراز انقلاب کمک کند.

مدیر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گلستان از برگزاری همایش تخصصی خانواده بانشاط در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: باید موضوع نشاط و تعالی معنوی در خانواده ها به صورت جدی و مطالعه شده مورد بررسی قرار گرفته و مدلهای مناسبی برای آن تدوین و ترسیم کرد.

جلالی سخنران ویژه این برنامه را دکتر سعید عزیزی کارشناس برجسته برنامه های صدا و سیما به ویژه برنامه زوجی نو دانست و تصریح کرد: این همایش پنج شنبه ۱۶ تیرماه ساعت ۱۸ عصر در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد. 

وی با بیان اینکه این همایش به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود، ادامه داد: تلاش خواهیم کرد برنامه های متعددی را به صورت سلسله برنامه های هدفمند در این حوزه دنبال کنیم. 

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)