هفته دفاع مقدس یکی از بهترین فرصت‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

0
(0)

مسلم مرادی امروز ،۲۰ شهریورماه در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: فداکاری شهدا و ایثارگران سبب شد تا تلاش‌های جهان استکبار در مخالفت با انقلاب اسلامی مردم ایران، در حد تهدیدات توخالی باقی بماند.

وی تصریح کرد: هر کشوری تکیه‌گاه تاریخی دارد و به آن مفتخر است ما نیز به دفاع مقدس، به رزمندگان و به ایثارگران خود می‌بالیم، ما در این جنگ شهید دادیم و سرافراز ماندیم.

فرماندار بروجرد انتقال رشادت‌های دوران جنگ تحمیلی را به جوانان ضرورت دانست و بیان کرد: دو نسل بین جنگ و جوانان فاصله افتاده است و باید ببینیم که چطور می‌توانیم آن نظر و نگاه خدایی را اکنون در میان نسل جوان در کشور پررنگ‌تر کنیم.

مرادی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یکی از بهترین فرصت‌ها برای ترویج بیش‌از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه ایثارگری به یک ارزش مهم در جامعه تبدیل و این فرهنگ باید در پیچیدگی و مشکلات امروز، برای نسل جدید بیان شود.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: برنامه هفته دفاع مقدس از ۲۹ شهریورماه آغاز می‌شود که برنامه‌های این هفته باید در شان شهدا و خانواده آن‌ها باشد.

مرادی اظهار کرد: دفاع مقدس، گنجینه‌ای ارزشمند از جلوه‌های ایثار، فداکاری، رشادت، شهامت، شجاعت و دلاوری بود که هیچ‌گاه دلاوری‌های رزمندگان اسلام برای دفاع از وطن فراموش نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی، ملت سلحشور ایران اسلامی برای حفاظت و حراست از میهن و دفاع از ارزش‌ها در برابر دشمن ایستادند و دوران دفاع مقدس یکی از برجسته‌ترین افتخارات در طول تاریخ انقلاب است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: امروز دفاع مقدس الگویی برای بسیاری از کشورهایی شده است که تلاش دارند با ایستادگی، دشمن خود را به عقب برانند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)