هادی خرمیان مدیرعامل پاس همدان شد/ چیت سازیان: هیچ قدرتی نمی‌تواند پاس را از همدان خارج کند

0
(0)


ایسنا/همدان طی مراسمی با حضور جامعه ورزش و فوتبال، اصحاب رسانه و خانواده شهدا «هادی خرمیان» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جویبارشهر به عنوان مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان معرفی شد و در این جلسه شایعه و شائبه خروج پاس از همدان به شدت تکذیب شد.

به گزارش ایسنا، آئین تکریم و معارفه مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه پاس همدان صبح جمعه ۲۸ مرداد با حضور جامعه ورزش و فوتبال، رسانه‌ها و خانواده شهدا در هتل باباطاهر همدان برگزار شد.

محمدصادق چیت سازیان، نماینده هیأت امنای موسسه فرهنگی ورزشی آموزشی الوند که متولی اصلی باشگاه پاس به شمار می‌روند در این نشست با تاکید بر این‌که باشگاه پاس زیرمجموعه این موسسه است، اظهار کرد: با تصمیم اعضا مدیریت این باشگاه به صورت پیمانی و به مدت سه سال به بخش خصوصی واگذار شد.

وی افزود: شائبه خروج پاس از همدان را به شدت تکذیب می‌کنیم؛ هیچ قدرتی نمی‌تواند پاس را از همدان خارج کند و طبق مقررات فیفا و فدراسیون فوتبال این امر غیرممکن است و این تیم به هشت هزار شهید استان هبه شده است.

چیت سازیان تصریح کرد: طبق قراردادی که با کارگزار جدید باشگاه بسته شده هیچ امکانی برای خروج پاس از همدان در نظر گرفته نشده است و خیال فوتبالی‌ها و هواداران پاس از این بابت راحت باشد و به شائبه‌ها و شایعات گوش ندهند.

وی ادامه داد: هدف ما بازگرداندن پاس به جایگاه اصلی خود یعنی لیگ برتر است و انتظار داریم همه به مدیریت جدید کمک کنند؛ سال گذشته باشگاه در مرحله فروپاشی بود و همه با کمک هم تیم را نجات دادیم.

نماینده هیأت امنای موسسه فرهنگی ورزشی آموزشی الوند خاطرنشان کرد: ارکان و ساختار باشگاه پاس اعم از کمیته فنی، اخلاقی، انضباطی، فرهنگی و رسانه تشکیل شده و کار خود را به زودی شروع خواهند کرد.

پیش از این حمیدرضا عابری منصور مدیرعاملی باشگاه پاس را به صورت پیمانی در نیم فصل برعهده داشت و پنج میلیارد تومان برای این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هزینه کرد.

برای قطعی شدن و تضمین همکاری هادی خرمیان، مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه از وی ضمانت‌نامه ۱۰ میلیارد تومانی اخذ شده است و مدیریت این باشگاه با توجه به سند تحول دولت مردمی و از طریق مزایده عمومی به مدت سه سال و به صورت مدیریت پیمانی منتهی به اجاره به شرط تملیک به هادی خرمیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جویبارشهر که بخش خصوصی به شمار می‌رود واگذار شد.

هیات امنا باشگاه پاس تلاش می‌کند تا با سپردن سکان مدیریت این باشگاه به بخش خصوصی، زمینه بازگشت قهرمان سابق آسیا را به لیگ برتر فراهم کند.

امتیاز باشگاه پاس همدان سال ۱۳۸۶ از تهران به همدان انتقال یافت و از آن زمان تاکنون سیدکاظم اولیایی، کریم ملاحی، عباس صوفی، عبدالحمید رمضانی (۲ دوره)، بهرام یدی، حسن عزیزی، محمدتقی رحیمی، امیر عظیمی (۲ دوره)، محمد مظهری و حمیدرضا عابری منصور به عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت داشته‌اند؛ هم‌چنین در مقطعی سردارشهید علیرضا شمسی پور و سیدمحمد عیوقیان نیز به عنوان سرپرست امور مدیریتی این باشگاه را برعهده داشتند.

اما با وجود تغییرات مداوم و پی‌درپی در طی این سال‌ها، پاس هیچ گاه طعم شیرین صعود را تجربه نکرد و ماحصل این مدت سقوط از لیگ برتر به لیگ یک در سال ۹۰، سقوط از لیگ یک به لیگ ۲ در سال ۹۴ و حتی سقوط از لیگ ۲ به لیگ سه در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ بود که در نهایت با خرید امتیاز پرسپولیس مشهد از بروز این اتفاق فاجعه‌بار جلوگیری شد و پاس چند سالی است که در لیگ دو فوتبال کشور به سختی تنفس می‌کند!

در حال حاضر پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد و فوتبالی‌های همدان و هواداران پاس امیدوار هستند که این روند رو به افول و نزدیک به سقوط باشگاه با تغییر و تحولات جدید دیگر تکرار نشود و مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان بتواند سنت شکنی کند و دیگر سکان و ساختار مدیریتی این باشگاه طی مدت کوتاه دچار تغییر و تحول نشود.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)