نیروهای شرکتی در اولویت برنامه سازمانی کارکنان دولت هستند

0
(0)

خلیل بهروزی فر با اشاره به روند بازنگری در طرح ساماندهی کارکنان دولت در شورای اسلامی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس اقدامات بسیار موثری در رابطه با ساماندهی کارکنان دولت انجام داده و نتایج مثبتی را در این زمینه شاهد بوده ایم. صحنه عمومی .

وی اولویت مجلس را مطابق با طرح ساماندهی کارکنان دولت برای ساماندهی نیروهای شرکتی دانست و افزود: اگرچه با مخالفت سازمان اداری و کارگری به نمایندگی از دولت با طرح مذکور مواجه شدیم، اما نمایندگان با قاطعیت به مجلس رای دادند. برای این قطعنامه در انجمن عمومی.

نماینده بخشداری فومن و شفت در شورای اسلامی در گفت و گوی ویژه با باران نیوز با اشاره به ارسال مصوبه فوق به شورای نگهبان و هیئت نظارت شورا بر حسب مقتضی خاطرنشان کرد: ایرادات و ابهاماتی را در این خصوص مشاهده کردیم. طرحی که برای تصویب نهایی در حال بررسی بود ما از شورای نگهبان هستیم.

بهروزی فر با بیان اینکه بین مجلس و شورای نگهبان تفاهم و همبستگی وجود دارد و در جلسات آتی شاهد رفع ابهامات و ابهامات خواهیم بود، گفت: در این مرحله نیروهای شرکتی و پیمانکاران در حال بررسی هستند و هدف از این امر رفع مشکلات و ابهامات است. این طرح برای حذف واسطه ها است نه نیروهای شرکتی، مذاکره مستقیم با دستگاه های اجرایی.

وی بررسی برنامه هفتم را مقدم بر سایر طرح ها و لوایح دانست و افزود: نمایندگان مردم در تلاش هستند علاوه بر بررسی برنامه هفتم، طرح ساماندهی کارمندی را نیز دنبال کرده و به سرانجام برسانند.

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس همچنین به یکسان سازی حقوق بازنشستگان اشاره و تصریح کرد: در برنامه هفتم دو ماده الحاقی با این مضمون ارائه کرده ایم که ابتدا حقوق کارگران حداکثر 10 درصد بالاتر از حقوق بازنشستگان و ثانیاً مستمری بگیران باید 90 درصد دستمزد کارگران را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه دولت موظف است مسائل مالی لازم برای یکسان سازی حقوق بازنشستگان را در بودجه سنواتی پیش بینی کند، خاطرنشان کرد: پیشنهاد کمیسیون اجتماعی برای سن بازنشستگی از 35 سال تا 32 سال است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)