نکونام: فشنگ نداریم/ سلاحم نیاز به قطعات نو دارد

0
(0)


ملی‌پوش تفنگ گفت: اگر به هانوفر برویم می‌توانیم فشنگ مورد نیاز را تامین کنیم و همچنین می‌توانم مقداری قطعات سلاحم را نو کنم.

به گزارش ایسنا، امیرمحمد نکونام در مورد اعزام تیم ملی تیراندازی به اردوی هانوفر اظهار کرد: این اردو خیلی برای ما مهم است و خیلی روی عملکرد ما در مصر تاثیرگذار خواهد بود چون در حال حاضر در ایران فشنگ نداریم. اگر به هانوفر برویم می‌توانیم فشنگ مورد نیاز را تامین کنیم. آن فشنگ‌ها را با سلاح‌هایمان تست خواهیم کرد تا بتوانیم در مسابقات مصر با فشنگ تست شده تیر بزنیم.

وی در ادامه در خصوص مشکلات سلاح خود گفت: سلاح من برای سال 2013 است و اگر این اردوی هانوفر انجام شود می توانم مقداری قطعات آن را نو کنم. سایر ورزشکاران نیز می‌توانند سلاح‌های خود را به روز کنند. اگر هماهنگی‌ها انجام شود اواسط شهریور ماه به هانوفر اعزام می شویم و تا قبل از آن نیز تمرینات در تهران دنبال می شود. امیدوارم بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی مصر داشته باشیم و دست پر به کشور باز گردیم.

وی در خصوص مسابقات جهانی مصر گفت: من در مسابقات آزاد دو نمره رکورد خود و کشور را ارتقاء دادم و مقام اول را کسب کردم. اگر همین رکورد را در مقدماتی جهانی مصر بزنم قطعا به فینال می‌رسم. امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی در مسابقات جهانی بگیرم. در این مسابقات سه سهمیه المپیک توزیع خواهد شد.

ملی‌پوش تفنگ در مورد رقبای ایران در مسابقات جهانی مصر افزود: اصلی‌ترین رقبای ما تیراندازانی از چین، روسیه و کشورهای اروپایی هستند که سطح بالایی دارند. اگر اردوی ما در هانوفر قبل از اعزام به مصر انجام شود، در تفنگ بادی و خفیف می‌توانیم با آنها رقابت کنیم.

او در پایان در مورد سطح مسابقات آزاد تیراندازی گفت: سطح مسابقات متوسط و رکورد تیراندازان هم در حد متوسط بود. به دلیل گرانی تجهیزات مقداری شرایط تمرینی برای تیراندازانی که خارج از اردو هستند سخت شده است. همچنین نبود ساچمه تست شده برای ملی پوشان معضل شده است و همین امر روی عملکرد تاثیرگذار است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)