نکونام از داشته‌هایش بهترین استفاده را کرد

0
(0)


کاپیتان اسبق استقلال از حضور سیدمهدی هاشمی‌نسب در کادر فنی آبی‌ها استقبال کرد.

شاهین بیانی، بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط این تیم اظهار کرد: استقلال برد خوبی مقابل نفت آبادان به دست آورد. این ۳ امتیاز در ادامه راه خیلی به تیم کمک خواهد کرد و امیدوارم که تداوم داشته باشد. بازی بسیار تاکتیکی بود و از لحاظ فنی استقلال بسیار بهتر از صنعت نفت بود. استقلال روی نقاط ضعف صنعت کار کرده بود و به خوبی از عمق دفاع صنعت نفت استفاده کرد. آنچه در دیدار با صنعت نفت آبادان به چشم آمد ناهماهنگی بین دروازه‌بان و مدافعان میانی بود که قطعاً کادر فنی برای رفع این مشکل تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد.

او درباره شرایط استقلال در نقل و انتقالات پیش فصل گفت: آن لیستی که نکونام به باشگاه ارائه کرده بود جذب نشدند و بیشتر بازیکن جوان جذب تیم شدند. البته این را هم بگویم که تیم فصل قبل استقلال از نظر مهره بازیکن خوب داشت و شما دیدید که در بازی برابر نفت بازیکنان چه عملکردی داشتند. استقلال هر سال در همه زمینه‌ها تغییرات زیادی دارد. از مدیرعامل و هیات مدیره گرفته تا بازیکن و این برای استقلال خوب نیست . آبی‌ها تا می‌خواهند هماهنگ شوند باید از نو شروع کنند.

بیانی درباره عملکرد ابوالفضل جلالی در دیدار مقابل نفت تصریح کرد: نکونام از زوج سلمانی و جلالی در جناح چپ به درستی بازی گرفت و در نهایت هم به خواسته‌اش رسید. نمی دانم چرا ساپینتو فصل گذشته از جلالی استفاده نمی‌کرد ولی این بازیکن نشان داد که از توانایی بالایی برخوردار است.

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد نکونام در بازی نخست بیان کرد: نکونام در بازی مقابل نفت باهوش عمل کرد و با توجه به بازیکنانی که داشت توانست بهترین ترکیب را در زمین قرار دهد. نکونام زمانی که متوجه شد فعلا باید با همین بضاعت در مسابقات ظاهر شود از داشته‌هایش بهترین استفاده را برد و توانست بهترین عملکرد را داشته باشد. امیدورام این روند استقلال ادامه داشته باشد.

او درباره حضور هاشمی نسب در کادر فنی استقلال ادامه داد: حضور او در کنار جواد نکونام می‌تواند با اتفاقات خوبی برای استقلال همراه باشد. حضور هاشمی‌نسب در حفظ آرامش آبی پوشان در بازی‌ها با تاثیرات مثبتی همراه خواهد بود.

«بازی مقابل ملوان را چطور پیش بینی می‌کنید؟» بیانی در پاسخ به این پرسش گفت: بازی سختی است اما با توجه به اینکه اولین‌ بازی خانگی استقلال در فصل جاری است آبی‌ها باید به دنبال پیروزی باشند. با توجه به بازسازی ورزشگاه آزادی، این دیدار بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و این اتفاق به سود ملوان و به ضرر استقلال خواهد بود ولی آبی‌ها باید گام اول را در بازی‌های خانگی با قدرت بردارند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)