نوری: ملوان بدون استرس بازی می‌کند/ صنعت نفت از تیم‌های خوب لیگ است

0
(0)


مربی تیم فوتبال ملوان می‌گوید این تیم در تمام بازی‌ها بدون استرس برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود.

به گزارش ایسنا، محمد نوری که به دلیل محرومیت مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان شرکت کرده بود، اظهارکرد: نفت امسال کادرفنی خود را حفظ کرده و چند بازیکن خارجی با کیفیت خارجی هم جذب کرده است و از تیم‌های خوب لیگ است و بازی سختی داریم. 

او ادامه داد: ملوان نیز یک تیم بسیار قوی است که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم. با توجه به پیام‌های خوبی که از سوی هواداران‌مان دریافت می‌کنیم بدون استرس نه تنها این بازی بلکه تمام بازی‌ها را برای کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم. 

مربی تیم فوتبال ملوان گفت: امیدوارم فردا هر تیمی که لیاقتش را داشته باشد بتواند بهتر بازی کند و برنده باشد. دو سه مصدوم داریم که البته مصدومیت آن‌ها جزئی است که اگر کادر پزشکی تایید کند می‌توانند بازی کنند. 

وی عنوان کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و نکته منفی این دیدار نبود تماشاگران است که بازی را کمی از حس و حال خیلی خوب می‌اندازد. امیدوارم تماشاگران هیچ وقت از تماشای بازی‌ها محروم نشوند زیرا فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد.

نوری بیان کرد: امیدوارم فردا روز خوب ملوان باشد و سه امتیاز را بگیریم یا حداقل با امتیاز آبادان را ترک کنیم. با تمام قوا به آبادان آمده‌ایم. 

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)