نقدعلی: هم افزایی و تعامل بین قوا باید تقویت شود

0
(0)

محمد تقی نقدعلی در گفت وگو با ایسنا بااشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر هم افزایی و همدلی بین سه قوه در مسیر خدمت رسانی به مردم در نماز روز عید فطر، بیان کرد: همان طوری که از بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در نماز روز عید فطر کاملا روشن است، تاکید ایشان بر همراهی و هم افزایی بین قوا برای حل مشکلات است. الحمدالله تاکنون این مسئله بوده است. غالبا مسائلی که بین قوا ایجاد می شود و اختلاف نظرهایی که قوای مختلف نسبت به یکدیگر دارند اغلب در جلساتی که تشکیل می شود، مرتفع می گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: اما مقام معظم رهبری تاکید داشتند که این همدلی باید بیشتر شود. بیان مقام معظم رهبری حاکی از آن است که این همدلی و هم افزایی باید بیش از این باشد. پیرامون استیضاح‌هایی که در حال اتفاق افتادن است باید بگویم این استیضاح ها به دنبال مطالباتی است که مردم دارند. از یک طرف مردم زمانی که در ابتدای سال شاهد هستند که اتفاقاتی درحال رخ دادن بوده که با شعار سال در تناسب ندارد و از یک طرف هم می بینند که اتفاقاتی خلاف شعار سال در حال رقم خوردن است، از نمایندگان خود سوال می پرسند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به دنبال آن برخی از همکاران با استیضاح ها را در مجلس طرح می کنند. هرچند که باید سنجید که اگر کار با استیضاح و کنار رفتن وزیر حل می شود نباید درنگ صورت گیرد بلکه حتی خود دولت هم باید اگر احساس کند که با کنار رفتن مسئولی اتفاق بهتری رقم می خورد سریعتر این کار را انجام دهد. ما شخص محور نیستیم. همه باید برای مصالح مردم مسئولیت قبول کنند. مجلس استیضاح ها را در دستور کار قرار داده و بنده معتقد هستم که باید تعامل بیش از گذشته صورت گیرد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)