نشست مشترک مدیران یونیسف با معاون بهداشت وزارت بهداشت

0
(0)

نشست مشترک مدیران یونیسف با معاون بهداشت وزارت بهداشت

برگزار شد؛

نشست مشترک مدیران یونیسف با معاون بهداشت وزارت بهداشت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، بنا به درخواست دفتر بهبود تغذیه جامعه و با هماهنگی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف)، مشاوران بین المللی این سازمان برای مدت 4 روز (23 تا 26 بهمن ماه جاری) در ایران حضور خواهند داشت.
بر پایه این گزارش، جلسات تکنیکی و نشست ها با معاون بهداشت وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و انستیتو تحقیقات تغذیه ای کشور، جمعی از صاحبنظران و کارشناسان برگزار می شود که طی آن همکاری های مشترک در راستای برنامه های تغذیه، سلامت مادران و کودکان کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
این گزارش حاکیست، اولین نشست با حضور دکتر رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر عبداللهی مدیر دفتر بهبود تغذیه، دکتر آنیربان چترجی مدیر بخش سلامت و تغذیه منطقه MENA ، دکتر کوانتین جانسن مشاور بین المللی یونیسف از کشور کانادا، دکتر کریستین معاون نماینده یونیسف در ایران و کارشناسان مسئول برنامه یونیسف و دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با هدف ارائه برنامه های مشترک و با تاکید بر غنی سازی مواد غذایی با ویتامین D برگزار شد.
طی این جلسه برخی از دستاوردهای بهداشتی ایران به عنوان تجربه موفق و قابل الگوبرداری برای سایر کشورهای منطقه توسط دکتر رئیسی معاون بهداشت اعلام شد.
معاون بهداشت وزارت بهداشت، در این نشست خواستار حمایت های تکنیکی در زمینه برنامه های تغذیه و سلامت مادر و کودک از سوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) شد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)