«نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی در مناطق تلفیقی» برگزار شد

0
(0)

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علی‌اصغر کمالی- معاون اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی-  از «نشست سه روزه مدیران کل تبلیغات اسلامی در مناطق تلفیقی» خبر داد.

وی با بیان اینکه  این نشست سه روزه به‌همت اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در استان کردستان برگزار شد افزود: این نشست در راستای «هم افزایی و تقویت دین داری در جامعه» اعم از شیعیان و اهل تسنن همچنین چگونگی تعامل بیشتر با مذاهب اسلامی برگزار شد.

به گفته معاون اداره کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی «شناخت بهتر از زیست بوم منطقه و کمک در برنامه‌ریزی»، «تبیین و اجرای برنامه‌های وحدت آفرین در استان کردستان»، «دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و بازدید از برخی از مناطق فرهنگی – مذهبی، مساجد و مدارس علوم دینی در شهرستان‌های سنندج، سقز و مریوان»، «برگزاری کلاس‌هایی جهت آشنایی مدیران کل با جریان‌های مذهبی و انقلابی در استان کردستان» و «بررسی مشکلات پیش رو در راستای تمدن سازی امت اسلامی» از دیگر اهداف این نشست سه روز ه بوده است.

کمالی یکی دیگر از برنامه‌های این نشست را بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های اجرایی در عملیات رمضان گذشته در استان‌های تلفیقی و برنامه‌ریزی جهت اجرای هماهنگ برنامه‌ها در عملیات محرم امسال اعلام کرد.

او همچنین در پایان  سخنان خود از حضور حجت الاسلام عزت زمانی معاون فرهنگی، تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی «مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» به عنوان مهمانان ویژه این نشست خبر داد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)