نجفی: دستورکارهای مجلس در راستای تامین معیشت و اقتصاد خانوارها باشد

0
(0)


به گزارش ایسنا، ابراهیم نجفی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری بیان کرد: علیرغم دستور وزیر راه و شهرسازی قرار بود از تبصره ۸ بودجه ۱۴۰۰ برای توسعه حرم آستانه اشرفیه استفاده شود اما متأسفانه با مکاتباتی که صورت گرفته از این تبصره استفاده نشده و ردیف دیگری را برای این موضوع پیشنهاد کردند که لازم است به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در تذکری خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: انتظار داریم دستورکارهای مجلس در راستای تامین معیشت و اقتصاد خانوارها باشد. همچنین در بحث تک نرخی شدن ارز که در فضای مجازی و فضای عمومی جامعه برای مردم نگرانی ایجاد کرده است، لازم است رئیس سازمان برنامه و بودجه به صحن علنی دعوت شود تا راهکارهای مد نظر را توضیح داده و تبعات تک نرخی شدن ارز را بیان کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در رابطه با طرح جامع مدیریت شهری و روستایی خاطرنشان کرد: این موضوع که مطرح شده در مجلس دوره گذشته و خصوصا مجلس دهم با آن مخالفت شد، لذا در این طرح بحث واگذاری برخی از وظایف به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای واگذاری برخی تصدی های دولت به نهادهای غیر دولتی و محلی مطرح است در حالی که این قانون به بنیاد مسکن واگذار شده و قانونا اگر به دهیاری‌ها واگذار شود عملا قابلیت اجرا نخواهد داشت.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)