نادیده گرفتن مشکل جمعیت بزرگترین آسیب است

0
(0)

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه ۲۴ آذر گفت: دفاع از فلسطین در برابر صهیونیست ها وظیفه همه مسلمانان جهان است و تا زمانی که اسرائیل هست جهان اسلام در آرامش نخواهد بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره از فلسطین در برابر صهیونیست ها حمایت کرده و این حمایت ها باید ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: تبعیض ناروایی که بعد از جنگ جهانی دوم بر بشریت تحمیل شد ظلم بزرگی است که نمونه آن حق وتوی است که آمریکا از آن استفاده می کند که سیاستی کینه توزانه و جاهلانه است.

دری نجف آبادی ادامه داد: وتوی آتش بس فوری در جنگ اسرائیل علیه مردم غزه ماهیت و چهره غرب و آمریکا را به مردم جهان نشان داد. آمریکایی ها تاکنون سه بار از حق وتو استفاده کرده اند که به دور از عدالت و برابری است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران و اسلام امید و خودباوری داد تا در مقابل آزارهای غرب مقاومت کنند و فلسطینی ها با الگوبرداری از انقلاب اسلامی شهدای زیادی دادند اما همچنان مانند کوه ایستاده اند. .

نماینده ولی قانونی در استان مرکزی تصریح کرد: مواردی از جمله شهادت حضرت فاطمه (س)، شهادت حضرت ام البنین و ماه رجب و… و درس هایی از مکتب اهل بیت علیهم السلام است. بیت، مقام مادر، عظمت زن و … را باید در این ایام آموزش داد. …، اهمیت این موضوعات در سال جاری 100 برابر شده است و باید به آنها توجه جدی داشت.

وی با تاکید بر ساده زیستی، عفاف، ازدواج به موقع، فرزندآوری و… گفت: مسئله جمعیت مهمترین مسئله است و بی توجهی به آن بزرگترین آسیب برای ماست. داشتن فرزند کمتر توطئه غربی هاست که نباید به آن توجه کرد زیرا ضایعات و خطر بزرگی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مراسم خاکسپاری شهید گمنام روز یکشنبه در مسجد بیت المقدس اراک برگزار می شود، گفت: شب گذشته تعدادی از تروریست ها با ناجوانمردی به مقر نظامی راسک حمله کردند. و متأسفانه در این حمله بزدلانه حدود 11 نفر از مسئولین فراجا کشته شدند و افسران ارشد و سربازان نیز در این حمله بزدلانه زخمی شدند.

وی افزود: امنیت کشور یک موضوع مهم و کلیدی است که باید با قدرت به آن عمل کرد. سپاه و نیروهای مسلح، بسیج و ارتش باید با قدرت با توطئه ها مقابله کنند.»

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: کنگره ملی 10 هزار شهید آذربایجان شرقی هفته گذشته برگزار شد و یاد و خاطره همه شهدا و همچنین شهدای استان مرکزی را گرامی می داریم.

وی با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه در هفته آینده، گفت: همه دانشگاهیان و حوزه های علمیه باید عزت، عظمت و پیشرفت ایران را به تناسب مسئولیت خود دنبال کنند و اگر فردی بخواهد جای دیگری باشد اشتباه می کند و باید به این امر خدمت کند. ملت

دری نجف آبادی با اشاره به اهمیت کشاورزی، دامپروری، دامپروری، درختکاری و… افزود: اگرچه برخی از محصولات کشاورزی به دلیل نبود صنایع تبدیلی کافی و موارد دیگر از بین می رود، اما کشاورزان نباید ناامید شوند. به عنوان گنجینه های بزرگ خداوند با قدرت به کار و کشت و تولید خود ادامه دهند.

وی با اشاره به ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: حضرت فسیمه زهرا (س) چراغ هدایت و راهنمای دنیا و آخرت است و خداوند این شخصیت های بزرگ را برای مردم الگو قرار داده است تا سقوط نکنند. به شرک .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: حضرت فاطمه (س) گنجینه بزرگی برای بشریت به یادگار گذاشته است که تا قیامت مایه مباهات خواهد بود و همه وظیفه دارند راه این بزرگوار را طی کنند. بانو برای رسیدن به خیر دنیا و آخرت.

وی خاطرنشان کرد: راه حضرت علی (ع) و ائمه اطهار(ع) راه کرامت، عزت و مردانگی است و نباید این راه را بدیهی انگاشت. راهی که اسلام ترسیم کرده راه نبوت و انبیا و احکام جامعه سازی است و امروز هم اگر بخواهیم دنیا را بسازیم باید سعی کنیم احکام نبوت و رسالت را رعایت کنیم تا تبعیض نشویم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)