مکتب ما با خون شهدا زنده است

0
(0)

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی در یادواره شهدای فیروزآباد که ۱۸ دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: شهدا جان خود را تقدیم کردند تا این مکتب بماند.

وی تصریح کرد: اولین دفاع زبانی است که با زبان باید از اسلام دفاع کرد، دومین دفاع از نوع نوشتنی است، دفاع سوم دفاع مال است همان‌طور که حضرت خدیجه تمام مال خود را بخشید تا اسلام بماند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه دفاع چهارم دفاع جان است که سخت‌ترین نوع دفاع است، افزود: کسی که با جان دفاع می‌کند اول از خودش می‌گذرد تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه شهرستان سلسله و فیروزآباد ۲۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است، عنوان کرد: شهدا با تقدیم جان خود با خدای متعال معامله کردند، آن‌ها جان خود را تقدیم انقلاب کردند تا این مکتب زنده بماند.

وی با بیان اینکه این اخلاص و دین باوری در مکتب ما در هیچ جای دنیا وجود ندارد، اضافه کرد: مکتب ما با خون شهدا زنده است، امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از دفاع مقدس به‌عنوان گنجینه‌ای ارزشمند یاد کرد و گفت: همه ما ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم و در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های شهدا گام برمی‌داریم.

هاشمی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی، معیشتی و گرانی‌ها، اظهار کرد: این مشکلات باید به دست مسئولین برطرف شود ولی این مشکلات نباید سبب شود که ارزش‌ها در جامعه کمرنگ شوند، باید مواظب بود راه را گم نکنیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)