منافی: پرسپولیس طارمی و علیپور را داشت، نصر را می برد

0
(0)


بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است این تیم اگر طارمی و علیپور را در اختیار داشت می توانست مقابل نصر بهتر عمل کند.

جواد منافی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد تیم پرسپولیس مقابل نصر، اظهار کرد: پرسپولیس در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشت اما در نیمه دوم علیرغم اینکه تیم نصر 10 نفره بازی کرد، به دلیل افراط و تفریط. استرس نداشتند از موقعیت هایشان استفاده کنند، خوب استفاده کنند اگر بازیکنانی مثل طارمی و علیپور در خط حمله حضور داشتند، قطعا شرایط بهتری برای گلزنی وجود داشت. نبود گلزن در خط حمله به دردسر بزرگی برای پرسپولیس تبدیل شد و باعث شد نتوانند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دیدار مقابل الدخیل برای پرسپولیسی ها مرگ و زندگی است، گفت: بازی با الدخیل که آخرین بازی پرسپولیس است برای پرسپولیس مرگ و زندگی است. و این بازی بسیار حساسی است که سرنوشت این تیم را برای صعود رقم می زند.” پرسپولیس برای اینکه 3 امتیاز از دست ندهد باید با تمرکز و حساسیت بالایی در این دیدار بازی کند. هواداران از همین حالا نگران این دیدار هستند که آیا پرسپولیس بازی خواهد کرد یا خیر. پیشرفت یا نه؟ به همین دلیل بازی با الدحیل بسیار مهم است.

پرسپولیس می داند چگونه سه امتیاز را بگیرد

منافی ادامه داد: پرسپولیس بازیکنان باتجربه و خوبی دارد که در فینال آسیا هم بازی کردند و کادر فنی باتجربه ای دارد که قطعا می دانند چگونه مقابل آن همه هوادار 3 امتیاز را کسب کنند.

ما پی و دای داشتیم، اما حالا…

وی یکی از مشکلات پرسپولیس را نداشتن 6 بازیکن در خط حمله دانست و افزود: پرسپولیس در گذشته به ندرت با چنین مشکلی مواجه می شد و با حضور بازیکنانی مانند علی دایی و پی موقعیت های زیادی ایجاد می کرد. ، که بازی را برای دروازه حریف به پایان رساند. پرسپولیس در حال حاضر بازیکن تمام کننده ای در خط مقدم ندارد و خارجی که آورده اند حرفی برای گفتن ندارد. اگرچه شهاب زاهدی تمام تلاش خود را می کند، اما هنوز به بازیکنی تبدیل نشده است که از موقعیت های پرسپولیس حداکثر استفاده را بکند.

بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس با یحیی گل محمدی چندین جام به دست آورد اما با یک باخت مورد هجمه زیادی قرار گرفت که این تیم را در حاشیه قرار داد و خسارت زیادی به این تیم وارد کرد. حالا شرایطی است که هواداران باید برای کسب 3 امتیاز مقابل الدحیل از این تیم حمایت کنند.

منافی در پایان گفت: در حال حاضر کادر فنی و بازیکنان نیاز به آرامش دارند تا با حمایت هواداران شرایط صعود خود را در آسیا فراهم کنند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)