ملی‌پوش والیبال ژاپن درباره المپیک ۲۰۲۴ پاریس: باید روی دفاع کار کنیم

0
(0)


کنتا تاکاناشی ملی پوش جوان والیبال ژاپن می گوید که والیبال ژاپن نه تنها باید قدرت تهاجمی خود را ارتقا دهد بلکه باید به طور جدی روی دفاع خود کار کند.

به گزارش ایسنا، کنتا تاکاناشی ملی پوش ۲۴ ساله والیبال ژاپن که ستاره نوظهور والیبال این کشور به حساب می آید در  مصاحبه با یاماگاتادر خصوص حضورش در رقابت های آسیایی و المپیک گفت: تجربه حضور به عنوان ملی پوش ژاپن در رقابت های بزرگ برای من انگیزه بزرگی بوده است. احساس می‌کنم که باید پیشرفت کنم و این قول را می دهم که در تیم ملی پیشرفت داشته باشم.

او ادامه داد: این عالی بود که بتوانم در سطح جهانی در لیگ ملت‌ها، المپیک توکیو و مسابقات قهرمانی آسیا بازی کنم. هنگامی که می خواستم در المیپک بازی کنم فشار زیادی روی من بود اما توانستم این موضوع را کنترل کنم. هنوز هم از باختن با لباس ژاپن ناراحت می شوم و  این تجربه باعث می شود که بیشتر تلاش کنم.

ملی پوش والیبال ژاپن ادامه داد: هنگام شرکت در رقابت های بین المللی حس خوبی داشتم. از طرفی اشتباهاتی در دریافت سرویس و دفاع اذیتم می کرد که باید بیشتر روی این موضوع کار کنم.

او در خصوص المپیک ۲۰۲۴ پاریس که سه سال دیگر برگزار می شود، گفت: اول از همه مهم این است که به عنوان ملی پوش در ترکیب حضور داشته باشم و به همین دلیل باید تلاش کنم. ما نه تنها باید قدرت تهاجمی خود را ارتقا دهیم، بلکه باید به طور جدی روی دفاع خود کار کنیم. در ژاپن مهاجمان دفاعی خوبی مانند تاکاهاشی وجود دارد. من می خواهم خود را به چالش بکشم و با چنین بازیکنانی رقابت کنم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی المپیک باز بماند. تیم ملی والیبال ایران که در گروه A رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار داشت در بازی پنجم خود یه مصاف ژاپن رفت. این رقابت تمام آسیایی درحالی برگزار شد که هر تیم در صورت پیروزی می توانست به دور یک چهارم نهایی المپیک صعود کند که ایران در این بازی شکست خورد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)