مسابقه پیامکی «قرآن، انقلاب، استکبارستیزی» برگزار می‌شود

0
(0)

مسابقه پیامکی «قرآن، انقلاب، استکبارستیزی» برگزار می‌شودخبرگزاری فارس: مسابقه پیامکی «قرآن، انقلاب، استکبارستیزی» برگزار می‌شود

مسابقه پیامکی قرآنی با موضوع «قرآن، انقلاب، استکبارستیزی» در روزهای ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقه پیامکی «قرآن، انقلاب، استکبارستیزی» از سوی کمیته قرآن ستاد اجرایی دهه فجر و با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم، شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه رادیویی قرآن در روزهای 12 تا 21 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

در این مسابقه فرهنگ قرآنی، در طول ایام‌الله دهه فجر هر روز یک سؤال سه گزینه‌ای مطرح و در پایان به قید قرعه به 114 نفر از شرکت کنندگانی که از جمع 10 سؤال مطرح شده به 7 سؤال پاسخ صحیح داده باشند جوایز نقدی اهداء خواهد شد.

سؤالات مسابقه از طرق مختلف از جمله سایت رادیو قرآن به نشانی «www.radioqurn.ir» کانال تلگرام «https://telegram.me/sedayequran» پیام‌ رسان سروش «http://sapp.ir/radioquran» و پخش در فواصل مختلف برنامه‌های رادیو قرآن و سیمای قرآن قابل دریافت است و علاقه‌مندان می‌بایست هر روز عدد گزینه مورد نظر خود را به شماره پیامک 300004400 ارسال کنند.

قرعه کشی این مسابقه نیز بعد از ایام الله دهه فجر در برنامه زنده «رصد» سیمای قرآن انجام و اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)