مسئولان از فعالیت های شرکت پلاسما خان شفت حمایت کنند

0
(0)


حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس قاضی استان گیلان به همراه معاونین قضایی از دادگستری شهرستان شفت بازدید و پس از دیدار با همکاران قضایی و اداری و جمعی از کارکنان این شهرستان خونین شرکت پلاسما که به زودی در این شهر کشف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در این بازدید با بیان اینکه 15 درصد داروهای تولیدی در کشور وابسته به پلاسمای خون است، اظهار داشت: واردات پلاسما از خارج از کشور هزینه زیادی دارد که این امر باعث افزایش قیمت تمام شده خواهد شد. از دارو. .

وی با اشاره به اینکه در صورت راه اندازی این واحد تولیدی، بیش از 400 نیروی متخصص با تحصیلات عالی و یک هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد، تصریح کرد: همه مسئولان استانی موظف به حمایت از این صنعت هستند، لذا با راه اندازی این امر علاوه بر جلب رضایتمندی کشور. نیاز به پلاسمای خون، واحد تولیدی شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان خواهد بود.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه افزود: موانع و مشکلات این شرکت در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گیلان با جدیت، فوریت و دقت بررسی و اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان گیلان، وی یکی از مشکلات این واحد تولیدی را تامین برق عنوان کرد و گفت: دستگاه های اجرایی به ویژه مدیران شرکت برق منطقه ای نسبت به رفع نیازها اقدام کنند. خواسته های این کارخانه

مسئولان از فعالیت های شرکت پلاسما خان شفت حمایت کنند

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)