مردم اصفهان در دفاع از میهن و انقلاب پیشگام هستند

0
(0)

حجت الاسلام محمدتقی رهبر در گفت وگو با ایسنا حوالی 4 آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان، تصریح کرد: بیش از 50 سال است که به عنوان خادم با مردم اصفهان زندگی می کنم و حتی زمانی که در تهران بودم هرگز ارتباطم را با مردم اصفهان قطع نکردم. همین بس که مردم محترم اصفهان در تمام صحنه های انقلاب اسلامی حضور پر رنگی داشتند. اکنون بیش از 700 موسسه خیریه در اصفهان فعالیت می کنند که نشان از نوع دوستی مردم اصفهان دارد که همواره در کمک به نیازمندان پیشگام بوده و در 8 سال پاسداشت مقدس بیشترین شهید را در کشور تقدیم کرده اند.

وی افزود: مردم اصفهان در هر کجا که بوده اند، مسئولیت پذیر بوده اند، صادقانه خدمت کرده اند و همواره وظیفه خود را برای خدمت به کشور انجام داده اند. انقلاب اسلامی نمونه است 25 آبان را به مردم ایران و به ویژه مردم اصفهان تبریک می گویم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم اصفهان در 4 آبان 1361 بیش از 370 شهید را در یک روز تشییع کردند و امام راحل در توصیف این حماسه با شکوه فرمودند: «کجای دنیا می توانی امثال مردم را پیدا کنی. اصفهان که در یک روز 370 شهید را تشییع کردند. مردم اصفهان در همان روز چند گردان دیگر را به جبهه اعزام کردند و رهبر معظم انقلاب نیز بارها از عظمت آن روز گفتند.

رهبر ادامه داد: شهدای اصفهان در این روز بزرگ نمایش انقلابی باشکوهی از خود نشان دادند و ثابت کردند که در دفاع از میهن و انقلاب تزلزل ناپذیرند. هر بار که به گلزار شهدای اصفهان می روم در مقابل شهدای جوان آرام گرفته در این قبرستان سر تعظیم فرود می آورم و سرم از شرم آویزان است. انتظار ما از مسئولان خدمت و خدمت به مردم و ملت بزرگ ایران است. خادمان بر سر مزار شهدا بیایند و این حماسه ها را بیشتر درک کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا به همه درس ایثار و ایثار دادند و کار حسین را کردند و ما که ماندیم باید کار زینبی را انجام دهیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)